Wepaaaa Positief getest op 7 DPO, ja, echt waar, zie mijn bericht met foto hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/310462-vers-getest-zien-jullie-positief-niet.html Ik mag over 2 weken voor de 1e echo, ben heel benieuwd of de groei overeenkomt met de eisprong die FF heeft berekend en dat ik dus werkelijk op 7 dagen na de eisprong positief testte. Ik heb afgewacht tot mijn NOD om me hier officieel te melden. Ik vind het best griezelig om weer zwanger te zijn, ik weet hoe kwetsbaar het is. Mijn vorige zwangerschap had veel complicaties waardoor ik bedrust heb moeten houden, het hartje toch vrolijk bleef kloppen op echo's, en uiteindelijk toch stopte en ik gecurreteerd ben. Dat is nu een maand of 3 geleden en ik probeer vertrouwen te hebben in alles Wie nog meer rond 5 juli 2012 uitgerekend?
Gefeliciteerd! En kijk maar bij bevallingslijst forum bij juli mams, daar zijn nog veel meer die in juli zijn uitgerekend.
Gefeliciteerd! Vandaag mijn 2e test gedaan en die gaf echt zwanger aan! Die van gister vond ik onduidelijk. Wij verwachten rond 8 juli ons 1e kindje! En al kwaaltjes?
Gefeliciteerd! Ik heb na 29 rondes op 11 oktober positief getest en wij verwachten ons eerste kindje op 13 juni, geen juli mama dus Geniet ervan!
Hoi meiden, mag ik me bij jullie aansluiten? Allereerst gefeliciteerd! Ik heb vorige week woensdag positief getest. Ik ben zwanger uit een icsi-behandeling! Wij verwachten 2 juli ons eerste kindje of kindjes.. Er zijn nl. 2 cryo's teruggeplaatst.. Spannend. Ik moet elke donderdag bloed prikken.. Spannend! Over 3 weken eerste echo.. Heb nog niet veel last van kwaaltjes, alleen moe.. En jullie?
Hoi meiden, net uitslag wekelijkse bloedcontrole gehad.. Mijn HCG was van 22 naar 740 gestegen! Helemaal blij, was toch weer spannend! 17 nov echo.. Verder alleen een beetje moe, en beetje rugpijn rechtsonder.. Verder goed! En met jullie?
Hoi mamireg, ik heb 17 nov mijn eerste echo.. En jij? Morgen komt moeders voor moeders langs, benieuwd!
Ik volgende week vrijdag! Kan niet wachten.... Heb je al symptomen? Wat denk je zelf.... een of twee?
Ik ben heel erg moe.. Als ik een stukje gelopen heb, wordt ik een beetje slap/duizelig. Verder nog weinig kwaaltjes, jij? Volgende week vrijdag echoo, ben jaloers! Is dat niet heel vroeg? Straks komt mvm langs, doe jij dat ook?