Zwanger van nr 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pina82, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lillifee! Dat is een mooi bericht! Fijn joh!
    Was jij ook zo gespannen van te voren? pfff toen ik eenmaal in die wachtkamer zat begon mijn hart echt als een bezetene te bonzen...
    Wel een beetje jammer hè als ze de termijn korter schatten dan wat je zelf gedacht had? Maar op deze termijn zet het nog niet zoveel hoor.
    De eerste vroege echo bij mij schatte ze op een kleine 5 weken (terwijl ik al bijna 6 had verwacht....) en toen precies 1 week later een echo schatte ze me op ruim 7 weken... Toen ik vervolgens twee weken later bij de verloskundige een echo kreeg had ik zelf dus een termijn van 9 weken verwacht, maar toen was het 8+ (volg je 'm nog?;)) En drie weekjes later bij de termijn echo (verwachtte ik 11 wkn) en was het 12+1!!! Lekker verwarrend hè? hahaha!
    Ik begreep dat ze de termijn het beste kunnen bepalen tussen de 10 en 12 weken. Bij die vroege echo's kunnen ze er dus maar zo een week naast zitten...
    Maar geweldig joh een kloppend hartje!! Is het nieuws ondertussen wat gezakt?
    Ik voelde inderdaad mijn baarmoeder ook groeien de eerste weken... gek eigenlijk dat je dat alleen de eerste weken voelt... later groeit je baarmoeder toch juist veel harder?

Ik had vorige week een beetje een dipweekje. Misschien ook door het bloedverlies, toch wel geschrokken omdat het zoveel was...
    Maar gelukkig was het de volgende dag wel weer over. Maar moe dat ik was en niet zo lekker in mijn velletje.
    Af en toe komt ook gewoon alles van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap even naar boven.

Ik begin wel echt een bol buikje te krijgen nu! Zelf zag ik het al veel sneller, maar mensen om me heen zeggen het nu ook.

Ik denk dat het niet zo druk is op het forum omdat alle mamas toch al twee kindjes hebben om voor te zorgen, best een drukke boel en als je dan moe bent van de zwangerschap...
    Merk het aan mezelf ook. Soms schiet het er gewoon een paar dagen bij in. Maar ik vind het toch ook wel hartstikke gezellig!

Morgen is het dan eindelijk zover Saabenjelle!! Spannend hoor!
    Hoe ver zou je zijn?!!;)

Liefs

2. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ah! Nog een levende ziel! Hahaha!
    Gezellig! Dat van de drukte met 2 kids al klinkt wel logisch inderdaad.
    Had ik nog niet over nagedacht.
    Zal blij zijn als ik geweest ben morgen. Half 2 moet ik. Brrrrrrrr!

3. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen!!!;) Ben heel benieuwd!

4. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Fijn toch nog mensen hier 😉

Heel veel plezier en succes vandaag bij de echo saabenjelle! Laat je weten hoe het was?

Ja sproetepetoet ik was ook mega gespannen en vond het super fijn! Gelukkig goed nieuws gekregen... Hopelijk blijft dat zo!
    Ik teste pas een week overtijd positief dus dan klopt het... Zal wel late innesteling zijn want heb mijn ei gevoeld! Bij mijn zoontje wisten we, omdat we in het ziekenhuis liepen, precies wanneer ik bevrucht was maar toch werd ik een week voor uit gezet! Dus tja ....
    Heb je nog een echo ter geruststelling gehad?

Ik merk dat ik smorgens tijd kan maken om te reageren .... Verder kan ik wel lezen maar schiet het reageren er bij in ....

5. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Nee geen echo meer gehad na de termijn echo. Volgende week wel een afspraak bij de verloskundige staan en dan zal ze voor het eerst naar het hartje gaan luisteren met de doptone... daar kijk ik wel heel erg naar uit.
    Bij de eerste twee kindjes hadden wij trouwens een paar maanden een doptone gehuurd via belly talk. Dus toen waren die momenten bij de verloskundige iets minder opzienbarend. Nu is het toch wat spannender.
    Ik heb getwijfeld om deze keer weer een doptone te huren omdat we al zoveel echo's hadden in het begin. Uiteindelijk heb ik er (rond 10 weken) toch een besteld op de website (voor 1 maandje had ik met mezelf afgesproken;))omdat ik gewoon steeds maar zo ongerust was...
    Maar die is nooit aangekomen...? Ook geen rekening (gelukkig:))
    Vraag me af of die webwinkel nog wel actief is.
    Uiteindelijke hadden we de termijnecho al gehad, dus toen heb ik het er maar bij laten zitten.

Jullie wel eens een doptone gehuurd?

6. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ja! Joepie! Er klopt een hartje! Wat een blijdschap en opluchting! Ben nu 8 weken en 3 dagen.

7. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeoeooeoe Saabenjelle!!! :D Jippie! Mooi bericht! Ja wat een opluchting is dat dan hè?! Ben heel blij voor je. Lekker van genieten.

Wanneer hebben jullie de volgende afspraak staan dames??

8. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Gefeliciteerd saabenjelle!! Is zeker een opluchting en je bent al best ver 😄 geniet er maar lekker van!

Sproetepetoet ik wist niet dat je ze ook kon huren heb wel bij beide zwangerschappen getwijfeld of ik er een zou kopen maar uiteindelijk toch niet gedaan.
    Ik heb verder nog geen afspraak staan moet nog bellen!

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ja! Ik ben zo blij blij blij!! En ben nog jarig ook vandaag. Dubbel feest! haha.

Ik heb 17 oktober weer een echo.
    Ik wist ook niet dat je een doptone kon huren. Ga er is over na denken.
    Hebben jullie eigenlijk al je baby spullen nog?
    Hier heb ik alle "grote" dingen nog wel. Maar alle hydrofiele luiers ed heb ik allemaal weg gedaan. Was van plan om alle overage spullen ook op marktplaats te zetten, maar daar kwam steeds niets van. Daar ben ik nu erg blij mee haha. Ik wil alleen wel nog een andere kinderwagen.
    Ga nu is proberen een banner te maken :)

10. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ja hij doet het. Hoera!

11. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Saabenjelle!!!! Een hele leuke dag toegewenst!! (Maar dat gaat nu natuurlijk helemaal goedkomen;))
    Krijg je vandaag nog visite die het nog niet weet? En voor wie je je geheimpje nog moet bewaren... wat dat vond ik altijd zooooooowww moeilijk...zeker als je net helemaal blij blij blij bent, zoals jij nu!

Wij waren altijd nog wel van plan ooit voor een derde te gaan, maar toch zo door de laatste jaren heen veel dingen weggegeven of meerdere malen uitgeleend aan vrienden waardoor uiteindelijk toch versleten...
    Wel de schattigste kleertjes en slaapzakjes en zo van de kids bewaard.
    Het zijn juist de grote dingen die we straks weer moeten gaan aanschaffen zoals de kinderwagen, ledikant, wipstoel, maxicosi...
    Box hebben we nog wel maar past waarschijnlijk niet zo lekker in ons nieuwe huis (we gaan eind van het jaar verhuizen), zit nu te denken aan een ronde box. Iemand daar ervaringen mee of over gehoord?
    We hebben nog wel het wiegje, want dat heeft mijn man zelf gemaakt. En een kinderstoel... maar ja... dat duurt nog wel even hahaha!!

12. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen bij de verloskundige geweest en voor de eerste keer het hartje gehoord! Erg leuk om te horen... jammer dat het maar zo kort is;)

En vanmorgen vroeg (voor de afspraak) voelde ik een ineens "gefriemel" in mijn buik!!:D

13. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Wat leuk sproetepetoet dat je de kleine al voelt en het hartje gehoord hebt!

Ondanks dat ik al twee keer een goede echo gehad had met een stevig kloppend hartje (en de kans dan nog maar 5%) is is het bij ons helaas toch misgegaan! Ik heb een miskraam gehad.
    Ik zal dus niet meer hier mee praten .... Al werd er toch niet echt veel gepraat!

Jullie wens ik allemaal heel veel succes met de zwangerschap en geniet er van!

14. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee toch Lillifee...
    Wat ontzettend rot voor jullie...:(
    Dat verwacht je toch niet zo snel na twee goede echo's... Bah wat naar zeg.
    Heel veel sterkte en een hele dikke digi knuffel XXXXXXX

15. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Bedankt nog voor je reactie sproetepetoet!
    De de Vk en arts verwachte het idd niet na twee goede echo's ik echter wel, het voelde niet goed!
    Ik wens je nogmaals een goede zwangerschap!

16. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Lillifee xxx

Deel Deze Pagina