Dag allemaal, Sinds kort weet ik dat ik zwanger ben, maar ik weet niet hoe ver ik precies ben. Ik heb op 20 november 2007 een miskraam gehad. Doordat ik last had van pijnlijke borsten heb ik op 20 december 2007 een zwangerschapstest gedaan. Ik bleek zwanger te zijn. Hetgeen ik niet voor mogelijk achtte. Sinds mijn zwangerschapstest heb ik slechts last van zere borsten/tepels. Verder geen zwangerschapsverschijnselen. Kan iemand mij vertellen hoeveel weken ik nu ongeveer ben? M.
Gefeliciteerd ... volgens mij moet je rekenen vanaf de eerste dag dat je bloed verloor, ook bij een miskraam. Hoop dat alles goed gaat
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent. Je moet inderdaad de dag van je miskraam als beginpunt nemen met je gemiddelde cyclus. Maar ik zou gewoon zsm je vk of de gyn bellen voor een echo.
Lieve dames, bedankt voor de felicitaties! Ik heb echter al twee keer een miskraam gehad en ben gewoon doodsbang voor een echo geworden. Ik heb 7 jan. een afspraak. Dus het is even afwachten. Volgens de berekening zoals jullie mij dat zeggen, zal ik morgen 6 weken zijn.