minder pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sinds een dag of drie doen mijn borsten minder pijn. Ze deden al niet vreselijk pijn, maar als ik er op drukte dan wel. Voel nog wel de melklieren, maar soms zijn mijn borsten ook weer heel zacht. Soms is er nog wel een jeukend/branderig gevoel maar meer niet.

Maak me nu een beetje zorgen. Ben bang dat ik een miskraam krijg zonder dat ik er iets van merk. wie kan mijn zorgen wegnemen en had bbij tien weken ook minder gevoelige borsten?

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heeft in mijn zwangerschap nogal geschommeld..dan een aantal weken last en dan weer niet. In de eerste weken van de zwangerschap gaat de HCG waarde als een gek omhoog, per dag een verdubbeling. Op een gegeven moment gaat dat langzamer en raakt je lichaam gewend, misschien ben je nu op zo'n punt. Zou me niet te druk maken en genieten dat je niet zoveel last hebt.

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    echt weg was het bij mij laat (26wk geloof ik) maar ik had wel dagen dat het "weg" was, of minder was. het kwam wel steeds weer terug na een paar dagen.
    (Was lichtelijk in paniek als het geen pijn meer deed, dus ik snap je ongerustheid helemaal)
    Volgens mij zeggen symptomen niet zoveel over of het al dan niet goed is hoor. Symptomen komen en gaan, en wisselen ook heel sterk en sommigen hebben nergens last van en wel gezonde baby's.
    Het is zeker in het begin een onzekere tijd, omdat je nog niets ziet en voelt. heb je al een termijnecho gehad?

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    oops, zie net dat je pas een goede echo hebt gehad. Dan is de kans heel groot dat het goed gaat hoor! Veel groter dan dat het fout gaat.

5. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik heb met 8 weken en 5 dagen een echo gehad. Toen was alles goed, maar ja je weet nooit. Krijg nu met 20 weken pas weer een echo. Met 12 weken heb ik weer een afspraak bij de vk en het is maar afwachten of dan het hartje al te horen is met de doptone.......

6. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Meid, maak je toch niet zo druk. Gevoelige borsten kun je hebben, maar hoeft helemaal niet perse. Ik ben nu bijna 38 weken en heb tot op heden nog helemaal geen gevoelige borsten gehad, zelfs niet in ´t begin. Ik heb uberhaupt amper kwaaltjes gehad, gelukkig maar :) Probeer gewoon te genieten, vooral omdat je al een goede echo hebt gehad. Tuurlijk zijn we allemaal af en toe onzeker, maar over het algemeen komt alles goed. Fijne verdere zwangerschap!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    soms denk ik dat we elkaar gekmaken door te zeggen wat ik voel wat jij voelt enz
    we zijn allemaal anders hoor!

Deel Deze Pagina