zwanger van 2!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Seleen, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    hoi hoi dames, zoals ik al eerder op het forum gezet heb zijn wij vorig jaar november bevallen van een meisje met 14 weken omdat ze een open schedeltje had. we hebben al een meisje van 3 jaar rondlopen. en nu zijn we opnieuw zwanger! alleen kregen we gister op de echo te zien dat het er 2 zijn! 2 kloppende hartjes!!!! we zijn nu 8 weken maar je gaat het al behoorlijk zien, en die misselijkheid is ook erg aanwezig.
    zijn er nog as mama's met een tweeling? vind het super spannend allemaal opeens 2 en zeker na alles!

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu weer zwanger bent. Hopelijk kn je er een beetje van genieten.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Gefeliciteerd en wat leuk om een tweeling te krijgen!

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    gefeliciteerd!!

Hier ook een toekomstige mama van 2 :D

5. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !!! Wat leuk :)

6. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd

7. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

15 dec 2013
    102
    0
    16
    Hoi!,,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik ben 12 weken zwanger van een tweeling na 3 jaar in de medische molen gezeten te hebben.

Leuk dat jij ook een tweeling verwacht! Het lijkt me leuk om contact te houden!
    Mijn buik groeit als kool en ik ben benieuwd hoe ik er wel niet uit ga zien over 10 weken haha..

Liefs!

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wat leukkkk gefeliciteerd!!! Had jezelf gedacht dat het er 2 zouden worden?? Voorgevoel of iets!? :)

9. Baby3 2016

22 mrt 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super leuk gefeliciteerd! Natuurlijk is het allemaal spannend, maar ook dubbel zo leuk!

10. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    bedankt iedereen!😁

@vlinder inderdaad erg leuk om elkaar een beetje te volgen er is niemand in de omgeving met een tweeling dus extra spannend!

@tinkertje nee totaal geen voorgevoel bij mijn 2 vorige zwangerschappen was ik ook verschrikkelijk misselijk en moe het enige was dat mijn buik zo snel groeit! bij onze 1ste echo (5weken) waren wel 2 vruchtzakjes te zien maar de gynocoloog vertelde dat er meestal 1 weg gaat. dus toen met 7 weken ze er nogzaten met 2 kloppende hartjes was dat toch wel erg spannend maar ontzettend leuk natuurlijk!😁

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd, wat bijzonder!

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Heeel bijzonder en indd zoooo leuk!!! Is hier ookmaar even afwachten wat er uit de echo komt haha

Geniet ervan meis!

13. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Gefeliciteerd!

14. Svetik

Svetik Lid

28 apr 2016
    14
    0
    0
    Barendrecht
    Hi Seleen,

Ik verwacht in November mij 2 wondertjes:). Ik ben nu 11+1 week zwanger. Met 8 maanden ging ik zelf een echo doen- gezien ik mijn buik zo snel zag groeien... Toen was ik verteld dat er 2 in zaten:)
    Nu w88 op 4 mei- mijn eerste officiële echo🙌🏼.
    Ook duurt het te lang, moet ik zeggen, vind dat ik eerder een echo moest krijgen gezien mij voorgeschidenis. :(

Hoe voel je zich? Heb je symptomen of bepaalde trek in iets?

15. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    @svetik hoi hoi wat leuk! ik heb nu 3 echo's gehad en volgende week moeten we weer dan ben ik 10 weken 😊. we hebben alle echo's ingepland en momenteel heb ik om de 2 weken een echo. met 14 weken moet ik of naar Rotterdam of naar Gent moeten we nog even bekijken 😉 ik ben alleen heel misselijk vooral savonds als ik wil gaan slapen en ik heb trek in kroketten 😂normaal vond ik die helemaal niet zo lekker haha. hoe voel jij je?

16. Svetik

Svetik Lid

28 apr 2016
    14
    0
    0
    Barendrecht

Hoi Seleen

Ik voel mee, godzijdank, heel goed en energiek🙌🏼❤️. Ben heel danbaar aan mij kindjes daarvoor☺️❤️👼🏽❤️👼🏽❤️
    Ben wel teleurgesteld dat ikniet zo goed begeleid wordt. Now hoop dat naar 4 mei ze me elke week gaan monitoren.
    Ga je dan naar Dijzigt ziekenhuis in Rotterdam?

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Gefeliciteerd! Wat een bijzonder.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!
    Wens je een goede zwangerschap toe. En hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Gefeliciteerd met jullie dubbele zwangerschap.
    Echt super leuk.

Probeer goed naar je lichaam te luisteren.
    En niet te zeer te luisteren naar nare verhalen.
    Gewoon genieten :D

Een tweeling krijgen is heel bijzonder

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wat bijzonder, van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina