o lieve meiden, heb gister posi getest joehoeeeeeeeeee! voelde gewoon dat het raak was deze keer! we zijn zo gelukkig! maar ben nog wel erg voorzichtig met al te optimistisch zijn.... hoop echt dat junior zich goed vasthoudt! whaaaaaa maar voor nu een en al gelukkigheid hier! een kindje is zo welkom! liefs humm
dankje! o meid, zie een en al ellende bij jouw onderschrift.... lieve caruli, hoop dat er gauw een wondertje bij jullie aan komt waaien meis! ronde 50.... daar wordt je echt even stil van pffff. Dikke knuf!
WHiEHOOOO gefeliciteerd! ik had precies hetzelfde streepje als jij 5 dagen voor mijn NOD (ook dezelfde kruidvast test) Geniet er lekker van ! doe ik ook hi
Gefeliciteerd! En ik volg je misschien zondag wel naar die September mama's Nu durf ik het nog niet goed, haha.
aaah dankjullie voor de felicitaties! jullie zijn allemaal schatten we zijn hier zeker aan het genieten maar kunnen het allebei nog steeds niet geloven haha.... ga morgenochtend weer een test doen om weer ff te kijken! voel me top, kan de hele wereld aan! liefs
Van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf een septembermama van vorig jaar! Geniet er maar van, voor je het weet ben je een jaar verder.
ok thanx! maar net als meagan vind ik het allemaal nog een beetje spannen, misschien dat als ik het weekend door ben, dat ik erbij kom kletsen!