Zou het?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door griekie, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hoi meiden,

Hier een heel zenuwachtig vrouwtje hihi. We zijn sinds juni 2008 gestopt met de pil en helaas nog niet gelukt zwanger te worden. Na vele onderzoeken en teleurstellingen in februai geopereerd aan 2 dermoid cyste, endometriose ontdenkt en linker eierstok verkleefd. Vele behandelingen, alternatieve geneeswijze achter de rug en laatste onderzoek bleek dat ik aanwijzingen heb voor insuline resistentie(wat weer samen gaat met pcos) ik heb dus eigenlijk het hele pakket, ideel NOT:x. Nu ben ik sinds iets meer dan een maand bezig met een speciaal PCOS dieeet en vandaag is mijn NOD. Vaak wordt ik 'snachts of na de grote boodschap(vaak 'smorgens) ongesteld. Ben al paar keer naar de wc geweest en geen bloeding te bekennen. Ik heb heel de week al last van obstipatie en krampen ik dacht zelfs dat mijn menstruatie eerder zou doorzetten zo voelde de krampen aan. Vanmorgen naar de wc geweest en geen bloeding, alleen tijdens het afvegen kwam er een beetje bloed op het wc papier vanauit mijn bips. Ik schrok want ik dacht dat het van de menstruatie was...niet dus. Normaal krijg ik erg last van mijn darmen op de dag van menstruatie maar nu niks te bekennen.

Wat denken jullie? Ik wil nog geen testje doen, we hebben af gesproken dit pas maandagavond of dinsdagochtend te doen want we hebben al zo lang moeten wachten dan willen we ook wel een testje doen op een dag dat we allebei vrij zijn:)

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat spannend!!!!!!
    ik zelf zou me niet kunnen inhouden en gaan testen.....;)

heel veel succes!
    klote is dat he , pcos:(

3. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi

Ja het is echt spannend, nou mijn man werkt vandaag van 14:00 tot 23:00 en morgen van 10:00 tot 18:00 en zondag van 14:00 tot 23:00. Dus vind het niet leuk zo even tussendoor te doen als hij daarna weer weg moet. Dan ben je meer dan 2,5 jaar bezig en dan even tussen neus en lip door vind ik niet leuk. Dus dan maar liever wachten toch. Morgenavond zou ook kunnen, maar dan heb ik toch liever wanneer we een hele dag samen vrij zijn.

Eerst maar hopen dat ik echt niet ongesteld word!!!!!!!!

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    EN?? nog niet ongesteld?

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623