Beste Lezers, Ook ik mag mezelf bij jullie aansluiten met een sterk positive test!!! Ergens wetende Door alle symptomen een heel sterk gevoel van binnen....toch een bevestiging vandaag van een positive test binnen 2 seconden 2 streepjes. Nog even laten bezinken allemaal.... het is van harte welkom! Alle andere zwangere vrouwen ...jullie ook van harte met jullie zwangerschap! Xxx
Dank jullie wel dames! Ik menstrueer vrij onregelmatig dus ik had een cyclus van 50 dagen....ik zou eigenlijk vandaag pas moeten en kunnen testen. Ik heb me er niet zoveel mee bezig gehouden ermee ...wel in me achter hoofd gehad...veel veranderingen ook afgelopen tijd in mijn leven
Gefeliciteerd Pari! Je termijn klopt dan niet helemaal. Je zal ws rond de 4 weken zijn als je zo n lange cyclus hebt. Kan zo n tegenvaller zijn anders.
Proficiat!!! Ben het met Myself82 eens, als vandaag pas je NOD is dan ben je precies 4 weken zwanger en geen 7 weken.
Dank je dames! Wat jullie zeggen kan goed kloppen ik weet uiteraard niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad.....ik heb 23 juni mijn 1stee echo...zal dan wel meer weten. Alleen lijkt mij ook dat je gewoon moet uitgaan van je laatste menstruatie ...1ste dag....dat was bij mij dus 17 april. Mijn banner is een indicatie nog tot ik mijn echo heb gehad...thanks for the heads up! Ik laat het gewoon op me afkomen