pijnlijke vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke1990, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    #1 Ikke1990, 2 sep 2016
    Laatst bewerkt: 2 sep 2016
    Hallo meiden,

Sorry alvast voor het onsmakelijke verhaaltje!

Morgen ben ik 37 weken zwanger en sinds vanmorgen heb ik een vervelende drukkende en snijdende pijn in het begin van mijn vagina wat doortrekt mijn onderbuik in. Het voelt alsof er iets in het begin van mijn vagina zit wat eruit moet.

Overal lees je indalingsweeën, maar de kleine ligt al een aantal weken helemaal ingedaald. Dan is dit geen indalingspijn meer neem ik aan?

Is het misschien een teken dat de bevalling op gang komt?

Ohja, om maar even aan te vullen; ik ben met 32 weken geremd en longrijpers gehad!

Zijn er meiden die dit herkennen?

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Waarschijnlijk toch indalingspijn, baby's dalen de laatste paar weken steeds verder in. Ik vond die pijn erger dan de daadwerkelijke weeën 😅
    Edit: hier begonnen de steken rond 36 weken en uiteindelijk bevallen met 39,2 weken

3. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien het verweken en verstrijken van de baarmoedermond...

Hier 36 weken, ook dat gevoel gehad en tijdens inwendig onderzoek bleek dat dus al gebeurd te zijn.

Succes!

4. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Ik ben benieuwd.. ik ben met 32 weken al geremd en longrijpers gehad.. ik had al 1.5 cm ontsluiting.. dus ik weet niet wat ik nu moet denken. Haha.

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik herken heb gevoel nog wel van die laatste weken, volgens mij is dat echt het rijpen en klaar maken van de baarmoedermond. indalingspijnen.
    Ik werd ook gek van de druk op mijn schaambeen, dat zorgde voor veel steken/zeurende pijn in heel die regio.

6. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Had ik ook op het laatst, heel vervelend. Denk dat het er idd gewoon bij hoort. Succes met de laatste loodjes ;)

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik ben nu 34 weken en heb er ook al een week last van. Over een drempel rijden of hoesten doet al extra pijn. Bij elke stap die ik zet voel ik die pijn of bij omdraaien in bed.

Volgens de gyn indalingspijn. Heb maandag aan de ctg gelegen omdat ik ook weeënactiviteit had met enige regelmaat. Maandag was mijn bm 5cm en dinsdag nog steeds. Het heeft hier gelukkig (nog) niks gedaan. As maandag weer controle.

8. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    #8 Sil1, 2 sep 2016
    Laatst bewerkt: 2 sep 2016
    Hoi, k heb dit ook heel erg leek bij mij ook wel pers drang gevoel.
    Gisteren heb ik de verloskundige laten komen.
    Ik had al 1cm ontsluiting en er is niks bij gekomen..
    Ze kon me vertellen dat dit gevoel is van dat de baby heel diep is gaan liggen en dan wel heel erg diep, want ze kon het hoofdje al voelen met toucheren.
    Ik heb dus ook continu die steken en voelt net of er iets eruit wilt of door me vliezen heen wilt.

9. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt voor jullie reactie meiden.
    Helaas lig ik sinds vanavond opgenomen in het ziekenhuis. Ik had ineens hevig bloedverlies (wc vol bloed en urine rood van het bloed) ook is de hartslag van de kleine veel te hoog. Ze troffen na diverse onderzoeken een poliep aan op mijn baarmoeder en verder bloed afkomstig van mijn baarmoedermond. Ook is er ergens een onderliggende infectie welke opnieuw behandeld word met antibiotica. Vannacht word de kleine goed in de gaten gehouden. De hartslag moet weer normaliseren en het hevige bloeverlies ook. Dus het worden spannende uurtjes!

Verder was er na de remming met 32-33 weken tot nu geen verdere ontsluiting meer ontstaan en de bmm ook stabiel. Het is nu kijken wat er de komende uren gebeurd! Spannend!

Bedankt voor jullie reacties!

10. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh meid wat spannend!! Hoe is het vannacht gegaan? Veel succes!!

11. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Och jeetje zal wel schrikken zijn, gelukkig ben je nu in goede handen. Hoop dat alles snel weer tot rust komt.

12. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Ik heb vannacht nog veel bloedverlies gehad, sinds vanmorgen gelukkig minder en de kleine doet het ook weer goed dus ik ben inmiddels weer thuis. Nog wel met de zelfde klachten als waarmee ik mijn berichtje begon, maar het is nu gewoon afwachten. Super spannend!! Nog 3 weekjes...blij als mijn kleine trots er is!!

13. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Zo dat zijn zeker spannende uurtjes geweest! Hopelijk kan je je kleintje snel gezond en wel vasthouden!

14. Zsagom

Zsagom Actief lid

12 aug 2016
    185
    0
    0
    Oei Ikke1990, veel sterkte en hou jezelf vooral rustig, niet te veel meer doen nu.

15. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Bedankt meiden!

16. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het??

Hier worden de steken met de dag feller 😳

17. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Hier nog steeds kleine ukkie in mijn buik. Wel rommelt het maar door net als bij jou.. er is echt wel weeënactiviteit maar ontsluit niet verder... het bloedverlies is redelijk stabiel. Het komt en gaat en als het er is is het niet heel veel gelukkig. Ik hoop toch dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Ik ben erg moe en zit nog steeds aan de antibiotica en inmiddels eindelijk aan de omeprazol tegen de maagzuur.. ik heb het wel een beetje gehad en wil mijn kleine trots vast houden..morgen 38 weken.. nog even volhouden!

Hoever ben jij? Sterkte meid!! Nog even volhouden!!

Deel Deze Pagina