Vanochtend was het moment eindelijk daar...De test kleurde 2 streepjes en kan het nog steeds niet geloven! Zwanger van ons eerste kindje
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan .. en zag dat we even ver zijn haha! Zou t leuk vinden om met je in contact te blijven gr
Gefeliciteerd!! Hier ook! Vandaag precies 4 weken (blijf die twee weken cadeau vreemd vinden ). We kunnen bij clubs een november-2014-moeders-club maken Ik zal eens kijken of het lukt!!
Heee wat leuk van harte gefeliciteerd. Zijn we ongeveer rond dezelfde dag uitgerekend, ik hield gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen... Ook van ons eerste ukje samen.
Hej allemaal! Alle zwangeren gefeliciteerd! Ik heb vanochtend ook getest en jawel: zwanger! Kan het nog niet geloven dus heb een clear blue test gekocht die ik morgenochtend ga doen. Sinds 10 januari gestopt met de pil en ik was maar aan het wachten en wachten op mijn eerste natuurlijke menstruatie. Die is dus niet gekomen omdat ik al zwanger blijk!
Thnx dames! Leuk dat sommige van jullie ongeveer even ver zijn. Vanochten clearblue test gedaan die gaf 3+ aan. Dat betekent dat ik echt gewoon 2 weekjes nadat ik gestopt ben met de pil, zwanger ben geraakt!