Zwanger van nummer 4... Wie nog meer een groot gezin?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamvan4boys, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, ik vind deze zwangerschap behoorlijk zwaar! Vooral het sporten van de kinderen hakt er hier behoorlijk in! Vriend maakt lange dagen waardoor deze vaak niet kan helpen.
    Nog een 10 weken volhouden en dan is er hier weer een bedje gevuld!

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dit ook mn zwaarste zwangerschap. Ben nu dan ook wel 11 jaar ouder als bij de oudste.
    En er loopt hier een pittige 2,5 jarige rond :D

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Vinddat het Tot nu toe nog meevalt maar het is nog pril... Hoop dat ik me zo blijf voelen want ook hier een heerlijke enthousiaste 2 jarige

4. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hoi hoi
    Hier.ook zwanger van.nummer 4 ruim 22 weken .
    Oudste.is 3
    Middelste 2
    Jongste 1

Word hier.ook een gezellig drukke boel :D vind deze zwangerachap vele malen makkelijker dan de vorige ondanks dat er.nu 3 kleine kids rondlopen.
    Oja oudste is een meid
    Middelste een jongen
    Jongste ren meid
    en nu word het een jongen ;)

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Oooo kaaskroketje!! Respect! Zo iong nog.

Oudste is bijna 8 als de baby er is jongste is dan 4.
    Ik heb de eerste 8 weken weinig last gehad. Vanaf 8-22 weken veel misselijk geweest en gespuugd. Zenuwbeknellingen in de nek gehad en later oook in bekken. Zodra de beknelling verholpen was overbelast de boel.
    Nu 27 weken en ben enorm voorzichtig, zo bsng dat het terug komt.
    Veel moe nog. En de laatste week veel harde buiken.
    Daarnaast zijn mijn emoties ook niet je van het.

Het valt me echt zwaar.
    Vind t wel jammer aangezien dit echt de laatste is.
    Had graag meer genoten.

6. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hier de eerste 17 weken gespuugd en eens dat over ging begon de bi .
    Maar ondanks dat is het minder zwaar dan bij onze jongste meid . Harde buikrn vallen gelukkig nog mee . Ben wel angstig voor vroeg geboorte de jongste begon bij 34+4 met gebroken vliezen en was er met 35+1 . Dat willen we nu.kost wat kost vermijden dus sta onder goede begeleiding bij de gyn. Maar tot nu toe alles in orde en hopelijk blijft dat zo ! Moet zeggen dar ik wel minder kan genieten omdat het vrij druk is in huis ook best jammer want ook hier de laatste . Ondanks dar ik zelf pas 23 ben en mijn man 30 word er hier toch voor sterlisatie gekozen bij mijn man . 4 is onze droom en meer hoeft echt niet ;)

7. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Oja wel handig om melden hier gaan ze op 2,5 al naar school dus in januari heb ik er 2 op school zitten en dat geeft overdag wat meer rust als de baby er is .

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Kaaskroketje hier een eerst een meisje toen een jongen daarna weer een meisje! Nu weten we het nog niet.
    Mijn gevoel zegt een meisje... Nog een week of vier en dan weten we het!
    Onze kinderen zijn (net) 4, (net 3) en (net 1).
    Ook wij zien hierna klaar en mijn man gaat voor een knipje.

Vind deze zwangerschap ook best pittig. Ben vooral erg moe, de misselijkheid is wel zo goed als weg nu.
    Komen jullie ook zo hard aan? Ik voel mezelf echt dikker worden, overal! Hoop wel dat ik het er nog af krijg!

Voor vroeggeboorte ben ik ook bang... Heb ze helaas tot nu toe, allemaal te vroeg gekregen. Kans dat ik weer te vroeg beval is dus wel heel groot.

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Jep! 13 kilo zwaarder met 27 wk. Alle zw-schappen rond de 25 kilo zwaarder dus zal wel niet anders zijn. Het ging er ook wel weer af dus. Toe maar

10. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Bij mij is er iedere zwangerschap ongeveer 2 kilo blijven zitten.
    Betekend dat ik dalijk nog voor 8 kilo aan de bak moet! Zie er nu al tegenop, haha.

11. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hier over bijkomen geen klagen .
    1. -450 gram
    2. 6 kg
    3. 2,3 kg

Nu na 5 kg af te vallen 2 erbij dus zit op -3 kg .
    Ben nu 30 kg lichter dan voor nummer 1

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier zit er ook al veel aan! Ik was deze zwangerschap zo'n 8 kilo lichter als begin van de eerste zwangerschap. Ik weet wel zeker dat de kilo's er ook weer af gaan! Ik kan namelijk heel streng zijn voor mijzelf!

13. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Jaloers op jullie...

14. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Wat leuk zeg zoveel voor een groot gezin!

Ik ben ook zwanger van de 4e.
    Oudste is een jongen van 7, middelste meisje van 4, en jongste een meisje van 1 (2 als de baby er is).
    Ik vind het tot nu toe nog wel meevallen de zwangerschap, maar de moeilijkste weken op het laatst moeten nog komen..

De reacties in mijn omgeving waren heel verschillend. De meesten wel positief.. Maar ook wel reacties als 'waar begin je aan'.. Merk dat 4 kinderen echt wel als heel veel en bijzonder gezien wordt. Vind het zelf eigenlijk nog wel meevallen!

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Leuk zoveel meiden hier zwanger van een 4e!
    Ik ben inmiddels bevallen van onze 4e. Tot nu toe nog kraamhulp gehad (nu nog 2 dagen een paar uurtjes) en dan is mijn man nog 2 weken vrij. Dus ben benieuwd hoe het straks allemaal gaat.

Onze andere kinderen zijn net 4 en net 2 (tweeling). Scheelt wel dat ik nog niet vastzit aan allerlei verplichtingen als sportclubjes enzo. Hoef alleen mijn oudste naar school te brengen en halen. En de tweeling zit nu net in hun peuterpuberteit :p Erg gezellig soms ;)

Ik vond deze zwangerschap over het algemeen goed te doen. Maar had ook geen bi of extreme misselijkheid!

Werken jullie ook nog? Oja en welke auto hebben jullie :p Wij zijn nu namelijk hard op zoek... ;)

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Oja ik voelde mezelf trouwens wel echt een attractie op het schoolplein... hoogzwanger met een tweeling van nét 2 en een kleuter die ook nét voor het eerst naar school mocht... kreeg erg veel aanspraak van andere moeders of die tweeling óók van mij was?? En hoelang ik nog moest.. haha, je zag iedereen denken.... Deze week maar eens met 3 kids verschijnen. Ben benieuwd :)

Voor ons is het ook nu definitief klaar... sowieso ook vanuit financieel en praktisch oogpunt. Man gaat morgen voor doorverwijzing naar huisarts ;)

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wij hebben een 307 SW. Daar zetten we dus sowieso 1stoel achterin. Dan is er ruimte voor 4 kids.

18. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Wij gaan ook hard op zoek naar een auto... Wanneer er ideeen zijn voor een leuke auto dan horen we het graag...

19. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Wij hebben een grand scenic met 7 stoelen

20. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491