De oudste is 11 jr, de tweede is 8 jr en de derde is 6 jr! Hier dus ook veel leeftijdsverschil! Ze gaan alle 3 naar school dus heb alle tijd voor Liene nu! Hier hadden ze ook geen 4e meer verwacht dus waren ze dol enthousiast toen wij vertelde zwanger te zijn! De oudste 2 zijn uit mijn eerdere relatie dat speelt ook mee bij de keuze voor een 4e (2e kindje voor mijn vriend).
Haha grappig hier ook de eerste twee een andere vader en mijn man had ook nog geen kinderen. Die gaat nu in vier jaar tijd van geen gezin naar een vrouw en vijf kinderen. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel fijn dat de oudsten al wat groter zijn. Hoewel dat pre puberen erg lastig kan zijn. En dan nog een peuter puber erbij. Hihi hebben onze handen vol.
Hier ook de handenvol maar dan vooral door het sporten van de kids! Alhoewel ik dat nu op een laag pitje heb gezet want krijg dit met Liene nog niet helemaal geregeld. Vriend maakt hele lange dagen dus weinig hulp helaas!
Heel begrijpelijk ook. Dat is hier ook het geval. Ik moet alles op de fiets doen. Kwam in een vreemd dorp. Ik was al blij dat de ene oudste naar zwemles ging. Dat is nu ook gestopt ivm schoolzwemmen. Hier passen opa en oma ongeveer iedere week 1 keer op zodat ik kan brigardieren naar het zwembad met school (groep 6&5 waar de jongens in zitten) En duo lezen. Ook ga ik 1x per maand als vrijwilliger naar de kinder disco met de jongens (ja ik mocht mee als hippe mama) Daarnaast hou je met kleintjes zeker in het begin niet veel tijd over
Wat leuk, nog meer grote gezinnen! Hier 26 weken zwanger van de zesde! Mijn jongste is 2 en de andere kids zijn 11, 13, 14 en 15! Dit is het tweede kindje voor mijn vriend, de oudste vier zijn uit een eerdere relatie en hebben geen contact meer met hun ex vader
@pamela1203 van harte met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk kunnen jullie heerlijk genieten met elkaar!