Wauw wat heerlijk zo'n groot gezin!! Een kennisje van mij heeft er ook 7 en dat is zoooooo geweldig om te zien!! Wil er zelf ook wel 6 of 7 maar dat ziet me man echt niet zitten hahah..... Gefeliciteerd geniet er van!!
Vind dat heel knap van je hoor, dat je dat aankunt! Ben ook fulltime moeder maar met drie kindjes zie ik het al tollen haha! Van harte gefeliciteerd met dit 7e wondertje en hopelijk gaat alles goed! Goede zwangerschap gewenst!
ook ik moet er niet aan denken, maar jullie vinden het geweldig, dus is het helemaal goed, van harte gefeliciteerd, een fijne zwangerschap toegewenst.
Gefeliciteerd. Wij zijn bezig voor een 4e en ik zou er daarna nog wel eentje willen (tussen nr 2+3 en nr 4 zit minimaal 4,5 jaar) maar manlief heeft al lang moeten nadenken over nr 4 dus dat zal er wel niet inzitten. (Wat ik me dan afvraag is hoe jullie dat doen qua auto?)
Poeh nr 7! Gefeliciteerd. Wist de omgeving al dat jullie een groot gezin wilden? Vraag me al af hoe ze reageerden bij nr 6. Veel geluk
Wat leuk zo'n groot gezin.... Vind het knap hoor dat je dat allemaal red, wij hebben er nu 4 en dat vind ik al zwaar. Al is het hier dat mijn man echt niet meer wil, maar mocht hij zich bedenken zou het van mijn kant geen nee zijn, maar met 4 kids ben ik ook al heel tevreden. en gelukkig.