Mijn eerste reactie was ook, sooww, 7!! Maarre, daarom niet minder gegund hoor Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Gefeliciteerd! Mooi woord gezinsmanager haha, denk idd dat het daar wel op neer komt in de praktijk, knap hoor! Kan me voorstellen dat je de reactie van familie wel spannend vind!
Wauw wat geweldig, gefeliciteerd! Over 9 maanden staat er een heel welkoms-commiteé klaar om hem of haar te verwelkomen!
Als 9e (en jongste) kind van mijn ouders, kan ik alleen maar zeggen: waarom nu stoppen? (en als moeder van 2 kinderen kan ik alleen maar zeggen: petje af, en een diepe buiging dat je het aankunt en aandurft!) Gefeliciteerd met je zwangerschap!
gefeliciteerd!!!! Leuk zeg zo een groot gezin! ^_^ Ik zou zelf 4 kinderen willen alleen mn man is een beetje van uhm... we zien het wel Geniet van je zwangerschap!!!
Proficiat !! Lukt het om alles te regelen? Ik ben zelf de oudste van 7 kinderen en vond dat er nogal veel op mijn schouders terecht kwam. Anderzijds is zo'n grote bende ook wel fijn; maar ik zou het zelf niet willen Ik wens je een vlotte zwangerschap toe !