Hallo, Na een lange pauze hebben we afgelopen maand weer onveilig gevreeën. Omdat ik na mijn eisprong al klachten kreeg en mijn menstruatie uitbleef afgelopen dagen heb ik vanochtend toch maar test gedaan. Eerst met de Kruidvat, die eigenlijk over datum was. Maar kreeg 2 roze streepjes en daarna een cleurblue met indicator. En die gaf ook aan zwanger 1-2 weken. Kan het zelf nog moeilijk geloven dat ik in de eerste ronde zwanger ben geraakt. Vanaf wanneer vertellen jullie het aan de buiten wereld?
Van harte gefeliciteerd. Wij hebben het de familie rond de 9 weken verteld ( beide moeders van ons waren jarig) de buitenwereld bij 12 weken. Ik wilde eerst de 12 weken door zijn.
Gefeliciteerd! Wij vertellen het waarschijnlijk onze ouders na de eerste echo. De rest na de 12-weken-echo.
Wij hebben naaste familie & vrienden rond de 9 weken verteld en wereldkundig met 12 weken.. Nu ook nog ff tandenbijten
Gefeliciteerd! Omdat ik bij bijde zwangerschappen zo ziek was wisten mensen dicht om ons heen het al met 7-8 weken. De rest pas bij 12 weken.
Dank jullie wel. We hebben het gisteren mijn moeder en schoonouders al wel verteld. Mijn moeder eigenlijk bewust omdat mijn vader op 19-02-2016 op 58 jarige leeftijd is overleden en omdat ik heel veel bij haar ben gaat ze dingen aan mij zien. Dat kan ik dus niet verborgen houden. En ja daarom ook mijn schoonouders ingelicht. Alle 3 hadden tranen in hun ogen. Mijn man en ik blijven het bijzonder vinden dat het in de eerste maand gelukt is. Aangezien ik zelf lichamelijk best veel mankeer.
Gefeliciteerd, we lopen precies gelijk! Ik heb het aan mn ouders verteld en een goede vriendin en mn zus, kan mijn mond toch niet houden. De rest krijgt het na de 10e week pas te horen.... Succes. Groetjes