Als je een klein beetje bloed verlies kan het ook nog van de innesteling zijn he..wil je natuurlijk niet valse hoop geven maar het komt redelijk vaak voor dat vrouwen aan het begin wat bloed verliezen..
Gefeliciteerd!! Bij mijn eerste zwangerschap reageerde mijn vriend ook zo! Haha! Na digitale test met tekst was hij pas overtuigd! Hihi
Ik ben nog steeds aan het bloeden, maar nog steeds gevoelige borsten en de hele dag al steken in mijn buik...geen idee wat er gaande is! Vrijdag moet ik naar de HA en als het bloeden voorbij is moet ik een echo laten maken bij de vlos of in het zh... Word wel gek van het wachten hier en van de onzekerheid
Ff een kleine update, vanmiddag een echo gehad (bloeden is gestopt sinds gister) en nog steeds geen zekerheid. Ze hebben niet veel kunnen zien maar wel iets wit/grijs (echo is natuurlijk zwart/wit) in 2 delen en meestal is dat als je zwanger bent...maar ik kan ook mega ongi gaan worden zeiden ze. Over 2 weken moet ik terugkomen ivm dat je met 6 weken hartaktie hebt en ze af willen wachten of ik dus indd ongi word... Dus nog 2 weken in onzekerheid hier... Ben benieuwd!
Ik was je al aan het opzoeken Juli. Was benieuwd hoe je er nu voor stond, maar helaas nog geen zekerheid dus. Balen!! Hopelijk dat je toch zwanger bent blijft van een prachtig wondertje! Ook ik zal voor je blijven duimen!!
Dankje meiden, het is inderdaad nog afwachten. Ik moet a.s. vrijdag van de HA wel een zwangerschapstest doen en dan ff kijken wat ze zeggen...misschien toch curretage wat ik niet wil... Ben nog steeds niet ongi, maar t kan ook zijn dat de innesteling erg laat was waardoor ik alsnog ongesteld ben geworden en dat het geen mk was! Voel me niet zwanger en mijn borsten doen ook bijna geen pijn meer maar ook dat zegt niks! We zullen zien vrijdag...
Helaas, afgelopen donderdag echo gehad en niet meer zwanger! Had het ook niet anders verwacht maar toch wel teleurgesteld... We gaan dus voor de volgende ronde!