Heyhey! Ik kan het niet geloven, niet bevatten... Voorgescheidenis heb ik hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/242766-verwachten.html dat is beter dan alles weer tikken Mijn cyclus is nu de hele tijd CD29 geweest met posi ovu op CD15. Ik heb vanmiddag getest rond 13u met ovu omdat ik had pukkels, steekjes en zere boobs. Maar vond het erg vreemd omdat ik niet de bijhorende afscheiding had, mijn bmm laag en hard was en ik ben best opgezwollen van binnen (normaal niet zo puffy hahaha). Maar toch de ovu test sloeg kei posi aan Ik en hubbie snapten het maar niet, vroege ei dan? Maar omdat ik het niet vertrouwde wou ik een zwangerschapstest doen. Had geen streep verwacht want ik voelde mij ook niet zwanger maar meer eiweek achtig.. Maar toch werd het posi! Ik was eerst boos geworden op het test en hubbie moest mij kalmeren en toen huilen huilen huilen. Hij is toen een CB digi met indicator gaan kopen en tijdje later zei die Zwanger 2-3 Ik wist niet waar ik het zoeken moest!! Achteraf vallen kleine puzzelstukjes op hun plaats maar ik besef hetnog niet! Ik heb de vk gebeld en mag maandag ochtend bellen voor een echo tussendoor. Maar ik denk dat ik eerst de gyn bel. Kijken wat hun willen/zeggen en dan de vk. Ik verwacht geen hartje, is te vroeg voor, maar hopelijk wel een beeb die met termijn klopt! en dat het een plak beeb is!!! wow.. ben echt verbaasd! oh ja testen in mijn album!
OOh wauw!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd!! Probeer te genieten, deze blijft nog minimaal 8 maanden plakken!!
Nogmaals gefeliciteerd je bent morgen dus 6 week... en met 6 week en 2 dagen zag je bij mij het hartje al knipperen. dus dat kan bij jou ook zodra je een echo krijgt joehoeeeeeeee
Supergefeliciteerd meid, kan me je ongeloof voorstellen enne die tranen waren van geluk !! Hou je goed vast aan mama kleintje !!! @zomaar2010: hoezo zou ze nu 6wk moeten zijn dan? De test heeft 2-3 weken aangegeven en bij mijgaf de test dit ook aan tijdje terug en ik ging er ook vanuit dat ik verder zou zijn maar klote echt wel. Ging naar echo, maar was zo pril dat ze niet eens een termijn vast kondne stellen of iets horen.
hihihi. ik blijf je volgen hoor. heb de ducktape al naar je toe gestuurd ver gegooid dan. kun je je pakketje weer verkopen
check de banner 5 w en 6 dagen dus morgen 6 week! en bij mij klopte het wel!!!! mijn digi gaf 1-2 week aan. en dat klopte precies bij de vk naar wat ik zelf berekend had!
Ik hoop dat hij klopt, heb geen andere idee. Mijn laatste ongi hiervoor was 8 nov. geweest en toen op CD16 ei en op CD30 ongi en heb nu geen eisprong nog gehad, dat was na het weekend in de planning haha maar blijkbaar is er iets anders gebeurd Bij de cb moet je 2 weken optellen, dus 2-3 weken is eigenlijk 5-6 weken
Parr!!!!!!! We hebben nog bij elkaar in het NOD forum gezeten van juni! Wat ontzettend gaaf dat je een posi test hebt zeg! Ik duim voor een sterke plak beeb!!! Jullie verdienen het!!!!! Succes en veel geluk meid! Liefs Ellenore
@zomaar2010: zag de banner niet hihi, vandaar dat je wist hoever @TS: in de bijsluiter stond idd zoveel bij optellen maar in mijn geval klopte dat optellen niet en was ik dus echt nog maar pril zwanger zoals de digitale van CB aangaf want op echo niet veel te zien en was nog lang geen 6weken hihi
Hier ook nog een keer gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van met je gezinnetje en ik duim voor een hele mooie echo!