Zwanger.. ongeveer 1 jaar verschil!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Guppy1978, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    JIppie, Ik ben ook weer zwanger, van de tweede, ons dochtertje is morgen 5 maanden! Over twee weken de echo, ik kan niet wachten!! :D

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met jullie tweede wonder.

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Wat onzettend leuk voor jullie! Ik heb zelf een dochter van ruim 7 maanden en ben zelf ook weer in blijde verwachting :)! Voor de 2e keer in eerste ronde zwanger :)! Mannetje is helemaal trots, volgens zijn zeggen heeft ie superzaad ;)! Volgende week heb ik echo om te zien hoe ver ik ben! Heb pas na 7 weken stoppen met de pil zwanger getest, maar was bij de eerste ook zo.... we wachten af

4. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd! Spannend weer he? Wij hadden ook niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn, vorige keer deden we er wel wat langer over. Maar ik vind het wel helemaal geweldig! Ben nog wel een beetje voorzichtig, eerst de echo nog even afwachten ;)

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, hoop zelf binnenkort ook een positieve test in me handen te hebben voor ons 4e kindje!

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 ontzettendtrotsemama, 8 nov 2009
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
    Ja k vindt t erg spannend, maar ben me er nog niet helemaal van bewust hoor! Eerst maar een goede echo zien, en maar hopen dat ales goed mag gaan. Wij hadden het ook totaal niet verwacht, we dachten bij de eerste mazzel te hebben gehad door in de eerste ronde gelijk zwanger te zijn :) en nu weer in de eerste ronde (en om nou te zeggen dat we veel geklust hebben, nope.. keer of 5/6! haha. Welke dag moet jij voor een echo? Ik volgende week woensdagavond! En dan 2 weken later de eerste intake bij de vk.

Hoelang hebben jullie er bij de eerste over gedaan? Jullie hadden zeker zoiets, we beginnen maar vast, t duurt vast wel weer even, zul je net zien ;) Wij hadden nu zoiets van we stoppen wel en we zien wel, ben toch niet weer gelijk zwanger en wilde ook geen spanning als het nog niet zou lukken. Ik had zoiets als t binnen een jaar lukt ben ik heel tevreden :) Nu is het welkom, maar als t wat langer had geduurd was t ook prima geweest.

7. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Van harte!
    en wat een lekker kort verschil strakkies, leuk joh!:D

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    super gefeliciteerd met je zwangerschap!!

9. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Eerste keer was na 3 kwart jaar, maar toen kreeg ik een MK na 4 maanden, daarna na 4 maanden was het gelukkig weer raak en dat ging helemaal goed! Wij hebben de 19e de echo en de week erop de intake. Grappig dan zitten we heel dicht bijelkaar :) hihi

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meissie
    en geniet er van

11. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    van harte gefeliciteerd