JIppie, Ik ben ook weer zwanger, van de tweede, ons dochtertje is morgen 5 maanden! Over twee weken de echo, ik kan niet wachten!!
Gefeliciteerd!! Wat onzettend leuk voor jullie! Ik heb zelf een dochter van ruim 7 maanden en ben zelf ook weer in blijde verwachting ! Voor de 2e keer in eerste ronde zwanger ! Mannetje is helemaal trots, volgens zijn zeggen heeft ie superzaad ! Volgende week heb ik echo om te zien hoe ver ik ben! Heb pas na 7 weken stoppen met de pil zwanger getest, maar was bij de eerste ook zo.... we wachten af
Jij ook gefeliciteerd! Spannend weer he? Wij hadden ook niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn, vorige keer deden we er wel wat langer over. Maar ik vind het wel helemaal geweldig! Ben nog wel een beetje voorzichtig, eerst de echo nog even afwachten
Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van, hoop zelf binnenkort ook een positieve test in me handen te hebben voor ons 4e kindje!
Ja k vindt t erg spannend, maar ben me er nog niet helemaal van bewust hoor! Eerst maar een goede echo zien, en maar hopen dat ales goed mag gaan. Wij hadden het ook totaal niet verwacht, we dachten bij de eerste mazzel te hebben gehad door in de eerste ronde gelijk zwanger te zijn en nu weer in de eerste ronde (en om nou te zeggen dat we veel geklust hebben, nope.. keer of 5/6! haha. Welke dag moet jij voor een echo? Ik volgende week woensdagavond! En dan 2 weken later de eerste intake bij de vk. Hoelang hebben jullie er bij de eerste over gedaan? Jullie hadden zeker zoiets, we beginnen maar vast, t duurt vast wel weer even, zul je net zien Wij hadden nu zoiets van we stoppen wel en we zien wel, ben toch niet weer gelijk zwanger en wilde ook geen spanning als het nog niet zou lukken. Ik had zoiets als t binnen een jaar lukt ben ik heel tevreden Nu is het welkom, maar als t wat langer had geduurd was t ook prima geweest.
Eerste keer was na 3 kwart jaar, maar toen kreeg ik een MK na 4 maanden, daarna na 4 maanden was het gelukkig weer raak en dat ging helemaal goed! Wij hebben de 19e de echo en de week erop de intake. Grappig dan zitten we heel dicht bijelkaar hihi