Op de valreep...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lirial, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ernstige PMS, een miskraam, medische mallemolen, weer ernstige PMS.. Ik gaf het op, had de huisarts van de week aan de lijn, ik was het zat... Dan maar geen kindje...

En twee dagen later zit ik daar met 3 geldige zwangerschapstesten... Ik kan het nog amper geloven...

Ik hoop dat je bij ons wilt zijn en dat het allemaal goed gaat, tot over 8 maanden mn lieve deadlinekindje x

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst!!

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    dikke proficiat en geniet ervan

4. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Dag Lirial,

Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap! Ik hoop voor je dat jullie wens mag uitkomen na zoveel ellende.
    Het is jullie gegund! Mag ik vragen hoe oud je bent? Omdat je schrijft op de valreep....
    Ik herken veel in jouw verhaal:
    Ook ernstige pms, meisje verloren na 6 maanden zwangerschap, vorig jaar na 3 maanden geen hartactie meer dus miskraam en nu we ons er bij neergelegd hebben en de sterilisatie gepland is ben ik zwanger!
    Hoe is het mogelijk? Ik ben 42 en de kans op zwanger worden is bijna niet aanwezig en als je dan beetje oplet helemaal niet....dachten we...

Maar wel voor de test bloeding gehad( kan deel tweeling hebben verloren). Na bloedprikken en hoge hcg en echo blijkt dat er wel iets zit.... maar erg klein voor 6 weken.....
    Een en al spanning en onzekerheid.... Pas 2 april weer echo...

Veel sterkte en geluk en dat ukje mag blijven zitten:)!!!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

6. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Oh ik hoop dat je 2 april goed nieuws krijgt!!! En gefeliciteerd met de verrassing! Ook jij op de valreep! En ook zeer gegund, als ik zo lees wat je allemaal mee moest maken...

De valreep is in dit geval tweeledig, ik ben 40 en had dus van de week besloten dat ik er klaar mee was, ik ging een mirena laten zetten, dacht ik... en ineens kreeg ik allerlei signalen dat het anders was :)
    Ik had van de week wat bloedverlies, maar ga er gewoon van uit dat het innestelingsbloeding was, het was kort en weinig. Ik wil me niet zenuwachtig of zorgen gaan maken, dus het gaat gewoon goed dit keer...punt..

7. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Dank je!

Wanneer weet jij meer ? Krijg je al snel een echo of wacht je gewoon af tot 8 a 10 weken?

Jij dus ook al in de 40 .....
    Wat zou het mooi zijn als het lukt zeg! Ik lees dat jij veel hoop hebt!
    Ik even niet meer en het zou mij erg verbazen als hier een gezonde zwangerschap uit voortkomt....
    Pas 2 april durf ik weer verder te kijken. Dan moeten ze echt iets kunnen vertellen. ben dan 7.3 weken dus tja afwachten maar weer!!!

Groetjes Ellen

8. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Ik word strakjes teruggebeld door de huisarts, gezien mn medisch traject zal ik wel snel een echo mogen.
    Zonder hoop geen leven, ik wil me pas weer zorgen maken als er reden toe is, als het allemaal goed gaat maak ik me druk om niets en dat zal voor beeb ook niet fijn zijn.
    Ik duim voor jou dat het allemaal goed zit, probeer deze week in ieder geval te genieten van je zwangerschap zonder te veel zorgen x

9. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van

10. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

wauw geniaal!!! Gefeliciteerd!!!

11. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Hey Ellen,
    Nu alvast, voor het geval dat ik het van de week vergeet... heeeeeeel goede echo, met hartactie en goed gegroeide beeb!!!!

(13-4-13 staat eerste echo voor ons gepland)

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina