Eindelijk durf ik hier weer eens een topic te openen! Vanmorgen hebben wij voor het eerst ooit een kloppend hartje gezien! Zal het nu dan toch echt gebeuren?!! Onze 6e zwangerschap na 5 vlindertjes waarin vroege miskramen maar ook missed abortions. maar geen enkele met hartactie.. en dan nu eindelijk! Hartactie! Wij vergeten het beeld van vandaag en mijn huilbui en verwardheid daarna noooit meer! want ja ik stapte met laarzen aan maar geen broek de echokamer uit
Gefeliciteerd!!! En ohh wat zul je je rot hebben geschaamd, maaaarrr dat maakt het kloppende hartje vast goed!!
Gefeliciteerd! Ik ben meer en beroerder dan een poster, maar heb je de afgelopen maanden gevolgd hier op zp en je ff kaartje. Wat enorm fijn voor jullie!
Hahahahhahahahahaahahahahhaha zou een stunt voor mij zijn!! Maar VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEERD!!!! Wat een super super super goed nieuws meis!
Wat een geweldig nieuws, kan me voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent! Gefeliciteerd!!
Wat een supernieuws! Ik herinner je nog van het topic van de maart2012 mama's. Hopelijk mag je nu een juli2012 mama worden!
wat gaaf zeg!!! Hopelijk gaat alles gewoon goed nu en mogen jullie een mooi wondertje verwachten over een tijdje!!!
thnx allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o en ik liep de spreekkamer in hoor haha niet de hallen ofzo maar de gyn keek wel even vreemd en alohaman ook hahaha
Aloha, geweldig zeg! Hopelijk blijft het deze keer tot het einde helemaal goed gaan. Enneh.. wat een actie, briljant!
Oh wat super Aloha!!! Dit gaat vast en zeker helemaal goedkomen, op naar de 12 weken. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en je gaat vast en zeker nog veel meer gekke dingen doen
Wat super dat je t hartje hebt gehoord meid. Lekker van genieten. En ja dat je alleen je laarzen had...kan gebeuren hihi. Gefeliciteerd meid!
van harte gefeliciteerd!! wat ontzettend fijn! ik wens je een super goede zwangerschap toe meid!! geniet er maar lekker van!!!!
OOh meid van harte gefeliciteerd het is je gegunt ben echt blij voor je hoop dat je er een beetje van kunt genieten