heey lieve meiden Ik heb toch besloten om het hier ook bekend te maken. Wij zijn vorig jaar in augustus onze dochter verloren. Ze kwam met 28wekenter wereld en we mochte haar4dagen kennen. Maar hebben helaas afscheid moeten nemen. Voor mijn hele verhaal zie mijn blog. Met onze dochter duurde 2,5jaar om zwanger te worden en nu was het na 3maande raak. Ben nu 10weken en 2dagen zwanger, Heel dubbel, maar we zijn heel blij, ook al is dat soms moeilijk te uiten. Heel dankbaar dat zo snel raak is, ik weet dat ik er nog lang niet ben en de angst overheerst maar onze doel is een levend kindje mee naar huis. Voor de meiden in zelfde soort situatie geef niet op, wens kan uit komen. Xxx
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Mooie echo om te zien. Lijkt me ook een heel dubbel gevoel. Word je nu ook beter in de gaten gehouden? Hoop voor je dat deze zwangerschap goed verloopt. En dat je toch nog kan genieten. Veel liefs
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het is niet voor te stellen hoe moeilijk het zal zijn om met 28 weken jullie kindje te verliezen en kort daarna zwanger te zijn van een tweede kindje.. Geluk en verdriet liggen soms zo dicht bij elkaar.. Een hele dikke knuffel! Ik duim voor een gezond kindje dat veilig tot +- 40 weken blijft zitten!
Ik snap jullie dubbele gevoel Ik hoop dat jullie een mooie zwangerschap gaan krijgen en over 6,5 maand een prachtig kindje mee naar huis mogen nemen!!!
Dankje wel voor jullie lieve reacties. We hebben om 2weken controle. Best pittig maar wel heel fijn. Xxx
Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws! Ik herken je gevoel heel erg. Wij zijn eind Oktober ons kindje verloren, en had in december alweer een positieve test in handen. Heel erg blij, maar de angst overheerst. Soms zelfs een flinke vlaag van schuldgevoel. Ik hoop dat bij ons beide het vertrouwen groeit. Probeer ook van deze zwangerschap te genieten, want deze tijd komt nooit meer terug. Mijn duimen draaien voor jullie!
Gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap. Wij zijn ons zoontje verloren bij 26 weken zwangerschap. Ik weet precies hoe je je voelt. Maar ook wij hebben erna een gezond kindje gekregen, zie onderschrift. En heel veel controles in t ziekenhuis. Heel veel succes met de controles.
Lieve Khloe, Ik vind het ontzettend dapper van je dat je het hier bekend maakt! Nogmaals van harte en dit keer nemen wij ook een gezond en levend kindje mee naar huis Veel liefs en doe rustig aan x