zwanger maar.....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sandra25, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    Vorige week kon ik in deze topic melden dat ik in verwachting was maar.......
    Gisteren een echo gehad om te kijken of er idd een vruchtje is maar die konden ze niet vinden ze zagen wel een verdikkeing van het baarmoederslijmvlies dus theoretisch zou ik toch zwanger kunnen zijn maar dan is het te klein om het te zien. Volgende week donderdag een nieuwe echo om te kijken of er dan wel een vruchtzakje zit. Ik hou het bijna niet meer van de spanning wat is dit een ramp zeg.......

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik hoop dat alles goed gaat met jullie kleintje en dat je volgende week het verlossende woord krijgt.
    Je bent nog erg kort zwanger, kan ook zijn dat je een late eisprong/bevruchting hebt gehad.
    Ik zal voor jullie duimen! sterkte met het afwachten!!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    kan idd dat je korter zwanger bent
    ik kreeg al heel vroeg echo's en mijn 1e was ook een echo met alleen verdikt baarmoederslijmvlies
    week erna had ik een zwangerschapsring en daarna een dooierzak met vruchtje en daarna vruchtje met kloppend hartje
    wij hebben toen ook 3 weken in spanning gezeten
    das vervelend, maar aan de andere kant is het heel mooi om zo te zien hoe een zwangerschap vorderd

Deel Deze Pagina