Yes! Ik heb een positieve zwangerschapstest. Echter in mijn familie komt een bepaalde ziekte voor waarvoor wij dus sowieso de vlokkentest gaan doen om te bepalen of het kindje deze ziekte heeft. Heel spannend allemaal! Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan en dat alles met de vlokkentest ook goed is... Hoe houden jullie de wachtweken tot eerste echo's etc vol? 😱
Gefeliciteerd meis! Ik heb net ook positief getest, maar moet zaterdag pas ongesteld worden... dus hopelijk blijft het zo en word het geen mk! Die wachtweken zijn altijd kl***! Ik ga over een paar dagen nog een keer testen, dan is het plusje hopelijk wag duidelijker! Is het je tweede kindje?
De hele zwangerschap is het hier wachten, wachten en nog eens wachten en het blijft elke keer weer spannend. Eerst wacht je op de eerste echo, dan de termijnecho, dan de 20 weken echo, dan de groeiecho's en dan uiteindelijk de bevalling.
Gefeliciteerd Allemaal !! Vandaag 4 weken zwanger. zo spannend allemaal. de dagen weken duren best lang als je ergens naar uit kijkt