ik sta helemaal strak van de gelukshormonen geloof ik! vanmiddag met toestemming van vriend lief een test gedaan op 11 DPO en ja hoor 2 streepjes!!! ik heb geloof ik 5 minuten alleen maar met een hele brede grijns bij de test gezeten! dus vriend lief gebeld, die is hier vlakbij op de bouw, en hem naar het adres gevraagd want er lag een brief van de deurwaarder op de mat..(vals he?) dus ik kom op de bouw aan en geef hem de test verpakt in een doosje.... die arme jongen wist niet meer waar hij het zoeken moest! hij kijkt zijn poolse collega aan...en zegt... dit werk gaat vandaag niet afkomen! zijn poolse collega ook blij... die zijn alleen maar jij papa! nu nog even de komende 2 dagen afwachten natuurlijk tot mijn NOD voorbij is maar o wat zijn we blij!
gefeliciteerd ! Hier ook 4 dagen voor nod pos. getest en zoals je kunt zien ondertussen alweer bijna 27 weken zwanger die 2 streepjes komen er niet zomaar !
Gefeliciteerd! Zoals beschrijft met een brede grijns naar de test kijken had ik ook afgelopen zaterdag. Geniet ervan!
Och, wat heerlijk! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Oh, en ook ik testte 4 dagen voor NOD positief! Het gaat sneller dan je denkt, voor je het weet heb je je eerste echo gehad