Yippie! Ik ben weer zwanger! Vanmorgen een duidelijke positieve test gehad! Hopelijk gaat het allemaal goed de komende 9 maandjes! Duimen jullie met mij mee?
wow meliske wat leuk om te lezen van harte gefeliciteerd en ik ga zeker voor je mee duimen veel liefs debby
Ik had je ook gefeliciteerd bij de mama's januari 2008 maar bij deze nogmaals! Hoop dat alles goed gaat en dat jullie een gezond kindje mogen krijgen...
bedankt allemaal voor jullie felicitaties! zusterrosa, natuurlijk duim ik ook voor jou me2, jemig, jij bent ook al weer een heel eindje op weg, gaat alles goed?
Gefeliciteerd Meliske.Tuurlijk duim ik dat alles goed en gezond mag verlopen en dat er een mooi brusje komt voor je 2 schatjes.
Wow Melis, van harte gefeliciteerd! Superleuk voor jullie,hoe ver ben je en hoe voel je je? Geniet ervan! Liefs, Dais en de rest!
Ja gat hard. IS al weer bijna zover! Ik heb helaas dit keer zwangerschapsdiabetes en moet 4x per dag insuline spuiten maar voel me verder prima! Echt goed nieuws van jullie! Hopelijk kan je wel een beetje gaan genieten!