truusdemier, ik voel me goed! Gelukkig heb ik niet meer van die vreetbuien als vorige week! Zit nu weer op me gewichtje van voor ik zwanger was gelukkig. Kan mijn eigen broeken alleen bijna niet meer aan. Bij de vorige zwangerschap was had ik na 9 weken al een flinke buikje waar je niet meer omheen kon, maar ik denk dat ik het nu geen 2 weken meer kan verbergen. Miranda, dank je! Hoe is het met jou?
Van harte gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Hopelijk sluit je over 8-9 maanden een gezond kindje in je armen!
aquilegia, dank je meid. Hoe gaat het met jou? truus de mier, normaal verafschuw ikm'n buik, maar over een weekje of 10 ben ik er weer super trots op Hoe is het met jou kleine mannetje?
Joey gaat als een trein! 13 maanden alweer, groeit als kool en kan echt van hem genieten! Hoe is het met jullie kleine meid?
fijn dat het zo goed gaat met Joey! Vind het zo mooi om te zien hoe die kleintjes in zo'n korte tijd zoveel bij leren, echt een wonder gewoon! Het wonder hier in mijn buik zorgt ervoor dat ik vreselijk misselijk ben, gewoon echt hele dag door, dat ik zelfs af en toe denk aan buikgriep. Normaal als ik ziek ben of wat dan ook, kan ik altijd nog gewoon flink eten, maar ik krijg helemaal niks weg nu. (altijd weer bevordelijk voor de kilo's natuurlijk) Zelf heb ik erg het gevoel (nu al) dat het een jongentje is. Het verloopt allemaal zo anders als bij mijn 2 meiden. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
gefeliciteerd met je derde zwangerschap ik ben ook zwanger van de derde we duimen voor je groetjes patricia
patje, jij ook gefeliciteerd met je 3de kindje op komst! truusdemier, ja? das wel toevallig. Zou het wel leuk vinden een jongen. Een meisje natuurlijk ook hoor. sanne, dank je!
Dank je Loopy! Hoe gaat het met jou? Helaas jou wens voor een 2de kindje nog niet in vervulling gegaan zie ik