ja? jij ook al? Goh ben benieuwd of het echt waar is! Verder gaat het erg goed! Kleine meid loopt alweer, brabbelt er flink op los, en zo nu en dan deelt ze hier en daar wat klappen uit, een echte meid dus Het gekke van deze zwangerschap is, dat ik er nog helemaal niet mee bezig ben eigenlijk. Ben nog niet eens wezen shoppen, denk er niet constant aan en ben ook absoluut nog niet bang. Begrijp me niet verkeerd...ik ben er heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee uiterraard, en misschien dat die angst enzo wel gaat komen als ik eenmaal een echo heb gehad en de VK heb gebeld, maar toen ik voor de 2de keer zwanger was dacht ik nergens anders meer aan, en had ik met 7 weken al een echo gehad, en had ik al flink wat kleertjes in huis gehaald EN zat de schrik er al flink in... Hoe gaat het met jou?
wat gaat de tijd snel he je meissie alweer 1 jaar en al lopen leuk hoor misschien is het besef er nog niet dat je weer zwanger bent? of durf je onbewust er nog niet te veel bij stil te staan? ik weet het ook niet meid maar ik hoop echt dat alles goed blijft gaan en je straks over 7 maanden een mooi gezond jongetje in je armen kunt sluiten met mij gaat het goed casey word ook al een hele tante hoor en lekker bij de hand nog een paar maanden en dan gaat ze al naar groep 3 wat gaat de tijd toch eigenlijk te snel..
Casey is ook alweer 6 jah, de tijd gaat snel! Zie in je onderschrift 18-3 tattoo staan...heb je gister een tattoo laten zetten? Iets speciaals over casey of tygo? Vanmorgen voor het eerste ovegegeven. Vreemd hoor, ben voor de 3de keer zwanger en dan nu opeens dit Hopelijk blijft het bij 1 keer boven de pot hangen.
ik heb een tattoo voor mezelf laten zetten en een beetje voor mijn vader heb ik altijd al gewild en nu was het gisteren eindelijk zover de foto is niet zo duidelijk als in het echt.
Caruli, mooooi! Echt heeel mooi! Naatje, Dank je meid! Ik zie dat jij ook zwanger bent! En nog wel spontaan ook! Super! Gefeliciteerd meid! BrasilPrincess, dank je Van de week maar is de verloskundige gebelt. Ze was natuurlijk heel blij dat ik weer aan de telefoon hing Ze zei, wat wil je, eerst bij mij, of eerst een echo? Natuurlijk koos ik voor de echo, en die heb ik as woensdag al! Woensdag morgen om 9.00 ga ik dit nieuwe wondertje ontmoeten! Hopelijk is alles goed!
hoi alle maal ik ben vandaag bij de gyn gweest heb echo gehad en het zag er goed uit hartje gehoort zag er top uit dit was me tweede echo de eerste had ik al bij 8 weken groetjes patricia
Dank je allemaal voor de felicitaties! De echo was goed! 9 weken 2 dagen , dus een dagje verder als gedacht. Hartje al gehoord, geweldig weer! Bedankt allemaal voor het meeleven!