Even weer een updatje! Alles goed goed! Voel me prima, heb nergens last van. Alleen dat ik behoorlijk moe ben, maar goed, lekker op tijd het bedje in doet wonderen. In het begin had ik sterk het gevoel dat het een jongetje werd, nu denk ik steeds meer dat het weer een meisje zal worden. Kan niet wachten tot de 20 weken echo en ik het weet. Maarja het maakt me eigenlijk niet uit, als het maar flink huilt, zodra hij of zij op de wereld komt.
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje
Heeu Melis!!! GEFELICITEERD!!!! Wat geweldig! Alles goed? Geniet ervan he! Sorry heb lang niet hier geweest maar heb t erg druk met 2 kleintjes! Tis we heel gezellig!
hallo alleenmaal gefeliciteerd alleenmaal ik ben nu 14 weken heb niet zo veel last ben wel vaak misselijk geweest en heb vaak hoofdpijn dat is wel vervelend maar veder gaat het goed de echo zag er goed uit we hebben het gehoort groetjes patje
ingeltje, dank je, ben heeeel nieuwsgierig wat er in mijn buik zit, die nieuwsgierigheid word met de week groter. mama v lucas, dank je, je zult het inderdaad erg druk hebben met 2 van die klein hummeltjes, gaat alles goed?
Gister de hele dag maagzuur gehad, gelukkig vandaag nog geen last van gehad. Heb het idee dat het moe zijn ook af begint te nemen dus dat is erg fijn!
Zanoni, dank je! Vanmorgen hebben we weer een echo gehad! Alles was weer prima in orde. Toch altijd weer een hele geruststelling!
Hey Meliske, Super dat je weer een mooie echo gehad hebt. Jee alweer 13 weken zwanger, wat gaat dat snel zeg. Hoe gaat het verder met je?
Dank je wel voor jullie reacties! Hier even een plaatje Je ziet nog maar zo weinig, maar ik heb inmiddels al zoooveel echo's gehad, maar deze was zooo mooi en duidelijk, en dan al zo vroeg. We zagen het kindje echt al met een armpje bewegen, dat heb ik zo vroeg in de zwangerschap nog nooit gezien.