Goedemorgen dames! Vannacht om 3 uur (de jongste van 2 werd even wakker) heb ik voor de "grap" positief getest Voelde me al een aantal weken erg vreemd en dus net zoals in mn andere 2 zwangerschappen... Ben door de pil (Microgynon 50) heen zwanger geraakt. Mijn vriend en ik hadden het een tijdje terug wel gehad om te stoppen met de pil en te zien wat er van zou komen. Dat was dus niet meer nodig We zijn er erg blij mee iig. Voor alle dames die zwanger zijn: Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Wij gister avond getest...en ja !! Positief een hele dikke blauwe +.... terwijl vandaag mijn menstruatie dag is !! we konden het niet meer houden hahaha, maar was nog niet overtuigt dus net wederom een test gedaan en ja hoor weer een hele dikke + hahahahahaha Dit word onze eerste... wel raar, want voelde me gister wel alsof ik ongi moest worden...:S
Ik ben nu zwanger van de 3e en ook ik heb nog steeds het ongi gevoel... doodnormaal hoor Kan ook nog wel een paar weken duren. Nu gwn genieten jullie! Enne... GEFELICITEERD!!!