Zwanger na ivf

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Hayat84, 4 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Wij zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden, onverklaarbaar onvruchtbaar...
    Over 2 dagen is de test dag maar ik kon het niet laten, op van de zenuwen vandaag een test gedaan en waarin ik 3 jaar op een 2e streepje heb zitten turen springt deze er nu gewoon duidelijk uit! :D
    Wij hoopte er zo op maar hielden er eigenlijk geen rekening mee, de gynaecoloog zei immers dat paren die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn de minste kans hebben om dmv ivf zwanger te raken, nu is het bij de 1e x meteen raak!
    Zo onwerkelijk en eng tegelijk, heb ik niet te vroeg getest? Blijft het allemaal goed gaan..?
    Maar nu vooral genieten :)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi hoi Hier al een zoontje dmv ivf en nu zwanger van ons icsi wondertje :) hoeveel dagen na TP zit je nu?

3. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Dit is de 12e dag na TP. Na hoeveel dagen deed jij je test?

Jij ook nog gefeliciteerd! 14 weken, lijkt mij zo mooi om de echo's al gehad te hebben :)

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik deed de 1e 8 dagen na TP en was al licht positief en liep langzaam op en op testdag een mooie streep :) ja zo bijzonder om weer mee te mogen maken :)

5. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Gefeliciteerd!! Ook al een tijd bezig geweest dus.. onwerkelijk dan he? Maar zo gaaf en verdiend!

Ik ben ook net zwanger van onze laatste icsi poging, verse tp. Ik heb 2 weken na de punctie getest (29 mei, 11 dagen na de tp) en deze liep mooi op tm 2 juni.. zo lang op gewacht ook. En heel onwerkelijk gevoel en heel blij tegelijk 😊

6. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Heel onwerkelijk ja! Kan het nog steeds bijna niet geloven :)
    Jij ook nog van harte gefeliciteerd!

7. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Heerlijk he!! Ik voelde me net als jij na onze laatste ICSi. Het is zo onwerkelijk, wat je zegt, je houdt er eigenlijk geen rekening meer mee. Maar toch is het zo! Gefeliciteerd hoor meid en geniet van je zwangerschap!!

8. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik snap je helemaal ook wij na 3 jaar onze eerst positieve test. Ik testte een week na tp een tuurstreepje en 10 dagen na tp een goed streepje en de knaller 14 dagen na tp!
    Nu vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger....
    Gefeliciteerd meid! Het blijft spannend en onzeker.
    Vandaag al getest?

9. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Wauw!! Gefeliciteerd!!!!

10. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Bedankt allemaal voor de lieve felicitaties :)
    Sunshine, vandaag nog niet getest, wil dit morgen doen en na aanleiding daarvan meteen contact opnemen met de gynaecoloog. Zij vertelde dat ik op de testdag 'ongekend de uitslag' sowieso contact met hun moest opnemen.daarbij is het ook een praktische keus want heb nog maar 1 test in huis :D

11. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hoe is het? Voel je je goed?
    Hier wat moe en beroerd voor de rest happy zwanger.

Deel Deze Pagina