Volgens mij ben ik zwanger. Is in t echt wel duidelijker dan op de foto's. Ik zie een heel licht streepje, maar dat dacht ik vorige ronde ook. Maar zit nu op dag 31, dan moet hij nu toch wel donkerder zijn? Had een cyclus van 29, toen 30. En zit nu al op 31. Jemig wat vervelend. Wanneer weer testen? Ik zie hem nu wel beter als vorige maand, toen was t echt zoeken. Maar nu? Of zal dit een streepje zijn die er sws altijd komt? Hij is wel roze. Heb de foto met flits gemaakt. De laatste foto die ik toevoeg heb ik na de afleesbare tijd gemaakt, dus toen mocht t eigelijk niet meer. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Kruidvat 2v5 heeft altijd wat langer nodig om op te drogen. Hoelang na afleestijd heb je hem gemaakt. Op de laatste zie ik een streepje. Die andere heel vaag iets.
Nee dat weet ik niet PrettyLove. Had vorige x een 29 en 30 dagen cyclus dit is nu 31. Ik hsd bij mn dochter ook geen knal streepjes. Ik heb er druppels water over laten lopen op advies van ander topic. En hier t resultaat. In t echt wel beter zichtbaar.
Gefeliciteerd. Wat betreft licht streepje: Misschien heb je je eisprong ietsje later gehad? Ik had overigens ook geen hele duidelijke streep rond mijn NOD. Kwam pas weekje later.
Ik heb geen idee wanneer m'n eisprong was. Wel west ik van m'n dochter dat ik op dag 30/31 ook licht positief testen maar t liep wel op volgens mij. Morgen en overmorgen nog een test doen
Ik zou in jouw plaats pas over een dag of 4/5 weer testen. Elke dag testen heeft toch geen zin; daar word je niet meer of minder zwanger van. Veel succes en hopelijk ben je zwanger!
Dankjewel! Ondanks ik bang ben voor negatief, wat ik overigens toch niet verwacht maar ja diep van binnen zit angst. Ga ik morgenochtend en woensdagochtend weer testen. Hopen dat ie er nog staat en nog beter, duidelijker is. Heb continu buikpijn en steken. Een zeurend ongesteldheid gevoel. Maja is normaal natuurlijk.
Nou ik heb weer een test gedaan, het streepje staat er wel weer maar alsnog zo ontzettend licht. En ze zeggen een streep is een streep maar is toch eng op dag 32. Morgen nog een test doen en hopelijk is die donkerder. Anders koop ik nog een pakje en test ik vrijdagochtend nog eens. Maar hij staat er iig wel! Dus ben wel zwanger nou nog hopen dat alles goed gaat. Ik zeg er wel bij, op de foto is hij echt moeilijk te zien. Hij is licht maar in t echt zie je hem wel een stuk beter als op de foto. Daar zie je hem amper. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Panda ik zie een heel licht streepje. Maar voor dag 32 en afgaande op je vorige rondes vind ik hem erg licht. Ik zou mezelf beschermen tot de streepjes oplopen en mezelf nog niet zwanger durven noemen. Ik blijf je volgen en hoop dat je van de week toch duidelijker positief test.
Ik ga zometeen even de vlk bellen om te vragen wat ik er van moet vinden. Heb net foto van gister en vandaag samen gemaakt. En zie toch wel een licht verschillende. Alleen nou heb ik op die van gister water gegooid. En die van gister is natuurlijk 24 uur geleden en die van vandaag 2 uren. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Verloskundige gebeld. Ze zei maakt niet uit dat hij licht is. Een streepje is een streep. Ongeacht hoe licht. Morgen en vrijdag nog een testje doen. Donderdag 30 juni heb ik een intake gesprek bij de vlk.
Bij mij was mijn eerste test ook zo (10 dagen na m'n eisprong) Die cyclus zou bij mij dan 37 dagen zijn ipv 30/32 wat ik daarvoor had. Latere eisprong dus... Ik denk dat je hoopvol mag zijn hoor! Er komt op die kV testen niet zomaar een streep zoals deze te staan!
Mij juist niet. Héél veel mensen gaan ineens roepen dat 't niet echt positief lijkt. Dat 't op een indroger lijkt. En dat hun 't ook hadden en niet zwanger waren. Vorige ronde's had ik geen positieve test, gewoon dik negatief. En werd ik vervolgens ongesteld. En als ik 2 testen positief heb BINNEN de 5 minuten, lijkt 't mij niet een indroger te zijn? En lijkt 't mij wel positief te zijn? Ik wordt er zo onzeker van, iedereen zegt wat anders.. Dat maakt me bang, terwijl ik toch denk wel zwanger te zijn.