Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.. Mijn partner en ik zijn bij de eerste poging al zwanger geraakt! Dit had ik absoluut niet verwacht.. Ik heb zelf een hele onregelmatige menstruatie en heb ook nog eens last van een te traag werkende schildklier (momenteel onder controle). Omdat ik niet wist wanneer mijn eisprong plaatsvond ben ik begonnen met ovulatietestjes. Vanaf 30 december had ik 4 dagen achter elkaar een positieve test. Ik was bang dat mijn eitje misschien wel bleef hangen. Gisteren werd ik ineens misselijk van de vleeswaren in de supermarkt, dus maar eens een testje gedaan. Een lichte streep te zien, dus vandaag weer getest en wederom een lichte streep. Sinds gister ook last van steken in mijn buik en gevoelige eierstokken. Ik ben gewoon zwanger... Durf het nog steeds niet te geloven!! Normaal gaat namelijk niets bij mij vanzelf/ in 1 keer..
Van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar weer dat wonderen bestaan! Geniet lekker van je zwangerschap!
Super toch... Mag ook wel eens een keer iets goed gaan!!! Alleen je banner moet denk ik op 3 weken en 5 dagen.... Dat is een week en 5 dagen na je ei!
hey had t net al gelezen maar nogmaals van harte meid wat een heerlijk gevoel lijkt me dat, hoe voel je je?
Dankjewel Wendy! Ik wilde net zeggen dat ik me goed voel, maar toen kwam me toch een vlaag van misselijkheid voorbij... Hoop niet dat dit een teken is voor de komende weken.. Ben natuurlijk ontzettend blij ,maar mijn vriend en ik durven het stiekem toch nog niet helemaal te geloven Maar jeetje wat fijn is dit! Wanneer ga jij testen?? I'll keep my fingers crossed!