Zwanger van ons 4e wonder

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mommie33, 25 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de goede echo. Wanneer ben je uitgerekend ongeveer? @Baby4

    En jij al een echo gehad @Joolel of wanneer staat die gepland?

    En @Mom86 wat ga je nu snel ineens. Bijna aftellen geblazen!


    Ik heb ontiegelijke bandenpijn grrr. Net even de gyn erover gebeld of ik frequent twee paracetamol mag innemen om wat te verlichten.
    Mega irritant die pijn.

    Wij zijn onderweg naar 3 dagen Luxemburg met zn tweetjes. Zonder kindjes, ik vind het spannend hoor haha.
    Maar heb er ook zin in, lekker even shoppen, uiteten, kletsen zonder gejammer van een van de kids.

    Jullie nog leuke plannen?
     
  2. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @Baby4 gefeliciteerd. Toch altijd weer een opluchting zo'n kloppend hartje.

    @Mom86 gefeliciteerd. Alweer 28 weken.

    @Zoef wat lekker om er samen even op uit te gaan. Wij gaan dit weekend ook een nachtje weg samen. Heerlijk! Maar wat je zegt, ook spannend :)

    ik had maandag een echo. Met kloppend hartje. Ene kant opgelucht, aan de andere kant maak ik me nog steeds best zorgen. Heb al ruim een week licht roze en bruine afscheiding. Soms stopt het, waarna het na een paar dagen of een dag weer begint. De verloskundige maakt zich voor nu geen zorgen. Zelf kan ik het niet echt loslaten, omdat ik het niet herken van mijn vorige zwangerschappen. Alleen van degene die mis ging :(.
     
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    28 weken inderdaad... het lijkt snel te gaan, maar toch ook niet.:p
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik echt al wel aan het aftellen ben..:oops:
    Ik weet dat het echt de laatste keer zwangerschap is en ik ervan genieten moet, maar ik vind het nu al een week of 8 echt zwaar. Daarom lijkt het voor mij niet zo snel te gaan:roflmao:
    De bekken/bandenpijn is gewoon heel irritant en ik ben soms gewoon echt snel moe. Weinig energie over voor de kids en zo nu met de carnavalsvakantie ook weinig zin om dingen te ondernemen. Probeer natuurlijk wel te genieten van de bewegingen in mn buik en de voorbereidingen voor de komst, maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan nu. ;)
    Maandagmorgen gaan we even spieken met een 3/4d echo. We zijn zo benieuwd ❤
     
  4. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @Zoef , veel plezier in Luxemburg! Geniet van de tijd samen ❤
     
  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wat fijn dat de echo goed was!!
    Ik.snap dat je je zorgen maakt, maar licht bloedverlies kan er nou eenmaal bij horen. Zelf hier ook last van gehad en kijk ik ben nu toch echt 28 weken op weg ;)
    Als je ongerust blijft gewoon de verloskundige bellen en vragen om nog een echo.
     
    Joolel vindt dit leuk.
  6. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    @Mom86 dank je voor je opbeurende berichtje!
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  7. Baby4

    Baby4 Bekend lid

    1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    @Mom86 ik had exact hetzelfde idee bij de 3e, namelijk dat dit de laatste keer zou zijn maar gevoelsmatig klopte

    @Zoef, ben 12 okt uitgerekend dus nog pril zwanger. Tijd gaat zo langzaam voor Mn gevoel.
    Heerlijk zeg een weekend weg, ben jaloers. Lekker tijd voor elkaar en lekker buiten de deur eten mmmmm..
    Betreft die bandenpijn, kan dat soms heel heftig zijn. Bij Mn eerste dacht ik dat ik vroegtijdige weeen had en ben naar de huisartsenpost gereden haha. Hoop dat het wat afzwakt zodat je van je weekend kunt genieten.

    @Joolel ik snap dat je je zorgen maakt met bloedverlies. Heb zelf met 5 weken bloedverlies en ben echt enorm ongerust geweest, blijft eng om bloed te zien, vooral als het bij eerdere zwangerschappen niet eerder is opgekomen. Maar gelukkig hoeft bloedverlies niet altijd iets engs te betekenen. Misschien dat je een beetje afleiding kunt zoeken om zo min mogelijk aan te denken. Het goede nieuws is dat je onlangs een kloppend hartje hebt mogen zien. En idd wat iemand hier ook zei, als je je blijft zorgen maken, deze uiten bij de vk. Misschien dat ze je kan geruststellen.
     
    Joolel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina