Ik mag me hier ook melden! het stomme is alleen.. dit is pas mn tweede ronde. en we hadden er op gerekend dat het minstens een jaar kon duren. Nu dus al raak! helemaal gewenst hoor, maar t moet nog even bezinken denk ik.. kan het nog niet echt geloven en we zitten hier met zn tweeen op de bank zo van "dit is wel heeel erg snel" en dan weer dom naar elkaar te glimlachen.. en dan denk ik: vriendlief, wil jij dit wel? en wil ik dit wel? en ja, natuurlijk wil ik het! het is vooral de eerste schok denk ik.. hadden jullie dit ook?!
Van harte gefeliciteerd!! Al die gevoelens zijn volkomen normaal hoor, haha. Geniet er maar lekker van!
Natuurlijk is dat gevoel normaal. Mijn man schrok ook even behoorlijk toen we bij deze in poging 1 zwanger waren, vooral omdat onze eerste in poging 2 al "under construction" was..... we dachten dat juist omdat de eerste snel kwam de tweede wel even op zich zou laten wachten. Want wat is de kans dat het 2 keer zo gebeurt is? Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Gefeliciteerd of het nu direct is of lang duurt bij ons duurde de eerste 8 cyclussen, de tweede 6 cyclussen (miskraam) en daarna direct weer zwanger. Wij waren bij alledrie blij maar was wel direct weer onwenning. Er staat weer zoveel te gebeuren. Komt allemaal goed. GENIET ERVAN
Gefeliciteerd!!! ja ik kan me heel goed voorstellen dat je overdonderd bent, gewoon het gevoel dat je niet meer terug kan. En ik dacht soms wel eens vind ik kinderen eigenlijk wel leuk? ook al is de onzekerheid de hele zwngerschap niet meer weggegaan ik vind het nu helemaal super. nu bij de 2e was ik weer na 1 x zwanger en nu ben ik weer onzeker over hoe het gaat met 2 kleine kinderen. maar is heel gezond denk ik haha
Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben..ben zo onzeker..bang dat er iets mis gaat.dus kan nog niet 100% genieten...maargoed het kindje is iig al ingenesteld..dus de kans is nu groter dat het goed gaat dan fout toch???
Hi Meiden, ik herken het gevoel. Ik was al sinds september gestopt met de pil, maar ik moest me nog laten inenten tegen rode hond en we zijn in de tussen tijd verhuisd. Dus deze maand was de eerste poging en het was gelijk raak?! Ik kan het ook nog niet geloven en zou het liefst van de daken willen schreeuwen
,ja hoor meid, volkomen normale reactie haha, zo hebben wij ook een paar dagen zitten kijken samen,elke keer weer die test erbij halen,ja het is echt zo,haha,, geniet er lekker van, jullie worden papa en mama!!!