Zwanger! Onwerkelijk, onzeker..!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by jellebel85, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jellebel85

Mar 28, 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier ook melden! het stomme is alleen.. dit is pas mn tweede ronde. en we hadden er op gerekend dat het minstens een jaar kon duren. Nu dus al raak! helemaal gewenst hoor, maar t moet nog even bezinken denk ik.. kan het nog niet echt geloven en we zitten hier met zn tweeen op de bank zo van "dit is wel heeel erg snel" en dan weer dom naar elkaar te glimlachen.. en dan denk ik: vriendlief, wil jij dit wel? en wil ik dit wel? en ja, natuurlijk wil ik het! het is vooral de eerste schok denk ik.. hadden jullie dit ook?!

2. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!!
    Al die gevoelens zijn volkomen normaal hoor, haha.
    Geniet er maar lekker van!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

Oct 16, 2008
    688
    0
    0
    Natuurlijk is dat gevoel normaal.

Mijn man schrok ook even behoorlijk toen we bij deze in poging 1 zwanger waren, vooral omdat onze eerste in poging 2 al "under construction" was..... we dachten dat juist omdat de eerste snel kwam de tweede wel even op zich zou laten wachten.

Want wat is de kans dat het 2 keer zo gebeurt is?

Geniet maar lekker van je zwangerschap!

5. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Gefeliciteerd
    of het nu direct is of lang duurt bij ons duurde de eerste 8 cyclussen, de tweede 6 cyclussen (miskraam) en daarna direct weer zwanger.

Wij waren bij alledrie blij maar was wel direct weer onwenning. Er staat weer zoveel te gebeuren. Komt allemaal goed.

GENIET ERVAN

6. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

Nov 2, 2005
    1,296
    0
    0
    lelystad
    hoi van harte gefeliciteerd geniet ervan

jennefer

7. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!
    ja ik kan me heel goed voorstellen dat je overdonderd bent, gewoon het gevoel dat je niet meer terug kan. En ik dacht soms wel eens vind ik kinderen eigenlijk wel leuk? ook al is de onzekerheid de hele zwngerschap niet meer weggegaan ik vind het nu helemaal super. nu bij de 2e was ik weer na 1 x zwanger en nu ben ik weer onzeker over hoe het gaat met 2 kleine kinderen. maar is heel gezond denk ik haha

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Lekker toch dat je sneller zwanger bent dan je had gedacht:)

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben..ben zo onzeker..bang dat er iets mis gaat.dus kan nog niet 100% genieten...maargoed het kindje is iig al ingenesteld..dus de kans is nu groter dat het goed gaat dan fout toch???

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

12. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hi Meiden,

ik herken het gevoel. Ik was al sinds september gestopt met de pil, maar ik moest me nog laten inenten tegen rode hond en we zijn in de tussen tijd verhuisd. Dus deze maand was de eerste poging en het was gelijk raak?!
    Ik kan het ook nog niet geloven en zou het liefst van de daken willen schreeuwen

13. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

Feb 25, 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    :D,ja hoor meid, volkomen normale reactie haha, zo hebben wij ook een paar dagen zitten kijken samen,elke keer weer die test erbij halen,ja het is echt zo,haha,:D,
    geniet er lekker van, jullie worden papa en mama!!!

14. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1