Eindelijk zwanger! Maar ben zo bang.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Woezel82, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    Hallo lieve meiden,

Afgelopen zaterdag zat ik 1dag voor NOD en heb toen getest met de digitale met indicator: Zwanger 1-2.
    Gister niet getest, vanmorgen wel weer met kruidvat 2v5 duidelijk positief!
    Ik ben ontzettend blij! Maar ik ben tegelijk ook zo bang.
    Wij zijn sinds juli 2009 bezig om zwanger te worden, in september 2009 heb ik een miskraam gehad met 6weken, en in november 2010 een vroege miskraam gehad.

Na ons bezoek aan de gyn bleek dat ik pcos heb.
    Toch ben ik nu zonder clomid of afvallen zwanger geworden!

Alleen nu ben ik zo ontzettend bang dat het weer foutgaat.
    Bij elk dingetje die ik voel denk ik "Oh nee het gaat weer fout!"
    Ik word een beetje moe van mijzelf.

Heeft iemand tips zodat ik mijzelf wat rustiger kan maken?

Liefs Woezel

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :) Geniet er van!

3. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Jah ik snap het goed! Je kunt niet veel meer dan afwachten.... Dit zijn gewoon slopende weken... Heb zelf ook 2 mk gehad en de 3e gaat nu goed :)! Volgens de dokter gaat het vaker goed na 2 x een miskraam ( dan gaat de 3e vaak wel goed is uit onderzoek gebleken) Misschien geeft je dat een beetje hoop.... meer kun je niet doen, probeer veel afleiding te zoeken... zo kwam ik het een beetje door. En natuurlijk om een vroege echo vragen!
    Suc6 ermee! Zal voor je duimen!

4. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Gefeliciteerd :), positief blijven denken en afwachten, en er vooral niet teveel over nadenken. zorg dat je leuke afleiding hebt bv een spannend boek lezen dan heb je geen tijd om erover te denken ;)

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik snap je angst. Ik heb vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, toen augustus 2010 een miskraam met 6 weken en nu ben ik al ruim 14 weken zwanger.
    3 keer is scheepsrecht. Probeer er een beetje van te genieten, ik weet hoe moeilijk het is.

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ik snap je angst helemaal!
    Ook ik ben nu pril zwanger, we schele niet veel ;) en ben ontzettend bang.

Hier gaat het eveneens normaal niet vanzelf, en heb ik afgelopen zomer 2 miskramen gehad, en nu ineens spontaan zwanger!

We moeten gewoon vertrouwen hebben, en ik test me werkelijk dood, maar dat geeft mij wel wat rust haha

Meis ik hoop dat je gewoon mag gaan genieten, en dat alles helemaal goed blijft gaan!

Liefs

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    kan me helemaal voorstellen dat je in spanning zit, het ís al zo spannend de eerste weken en zeker als je al die nare ervaringen hebt gehad.. maar 3-maal is scheepsrecht idd ;) en teveel stressen is in ieder geval niet goed voor je dus hopelijk lukt het je om toch van het moment te genieten. Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe in je zwangerschap!

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

je kan niet veel doen snap je angst erg goed
    succes en meid het komt goed

9. Woezel82

Woezel82 Lid

5 jan 2010
    69
    0
    6
    Nederland
    Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! Doen me goed :D

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat komen. heb zelf ook pco en ben van mijn eerste zonder medicatie zwanger geworden en ik heb een heerlijk ventje van 3 jaar nu... toen heb ik in aug 2010 een vmk gehad en ik was weer zwanger geworden zonder clomid....

nu ben ik zwanger maar wel met dank aan clomid maar heb even gegoogled maar het schijnt als je met pco zwanger word zonder clomid dat je 30 % kans hebt op een mk omdat de hormoon huishouding niet helemaal lekker is maar je hebt dan natuurlijk ook nog 70 % kans dat het wel goed gaat en dat is nog steeds veel meer dan de helft...maar ik duim dat alles goed blijft gaan bij je

11. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai,
    Ik heb in 4,5 jaar tijd 3 miskramen gehad, allemaal met 5, 6 weken ongeveer. Ook nu spontaan zwanger geworden. Ben bijna op het einde. Ik was in het begin ook erg bang.

Probeer er van te genieten, stress is ook niet goed. SUcces

12. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Dit doet mij ook goed om te lezen :)
    heb helaas ook al 3x eerder een Vmk gehad, maar mijn test was dit keer ook veel duidelijker en ook is hij posi op 15 dpo, anders waren de testen al nega op 15 dpo, dus ik heb goeie hoop ;)

@Woezel meid kan me voorstellen hoe jij je voeld.
    kom we blijven gewoon positief denken al is het moeilijk
    ik doe met je mee!

en natuurlijk Van Harte met je Zwangerschap ;) :D

Deel Deze Pagina