Hallo meiden, Ik kan het wel van de daken afschreeuwen!!! IK BEN ZWANGER!!!!! vandaag ben ik 6 weken en 1 dag.( te vroeg om het dus nog van de daken te schreeuwen) We besloten om te stoppen met de pil, Toen ik 2 weken later een ovulatietest deed was deze positief, 5 dagen lang. En ja hoor meteen na het stoppen is het gelukt! Ik kan mijn geluk niet op omdat wij in de familie niet zijn gezegend met het snel of niet zwanger worden! Eigenlijk heb ik nergens last van, behalve een week vreselijke kramen, waardoor ik ook in het ziekenhuis ben beland donderdag, Gelukkig na onderzoeken bleek er gelukkig niks mis te zijn. En ben nu 2 dagen krampvrij! Erg fijn dus! Wanneer vertelde jullie het toen je zwanger was? en op je werk? Bedankt voor het lezen!
Proficiat! Het genieten is begonnen . Ik vertelde het 2 keer vrij snel aan familie, vrijwel meteen. Op het werk iets te vroeg helaas, je kunt beter wachten tot 12 weken.
Gefeliciteerd! Hier ook iemand zonder klachten. Maakt het wel extra spannend vind ik, wordt jij er ook zo onzeker door? Ik ga het na de kerstvakantie op mijn werk vertellen, dan zit ik rond de 10 weken en met kerst vertellen we het de opa's en oma's, dat is met 8,5 weken. Geniet van je zwangerschap!
Bedankt voor jullie reacties. Uiteraard hebben we het wel tegen onze ouders verteld. ( werd helaas door zijn moeder niet goed opgevangen :x:x:x) Ik zit er een beetje mee dat ik pas vana 1 nov. met mijn nieuwe baan ben begonnen en lichamelijk behoorlijk zwaam werk uitvoer. Echter is mijn leidinggevende ook een zeer gewaardeerde vriendin bij ons in de familie. Beetje lastig allemaal. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?