Wauw ik denk zwanger! Ik heb vanmorgen een test gedaan en hij was positief. De controle streep was wel donkerder dan de "zwangerschapsstreep" trouwens.. Maar dat hoeft niet erg te zijn las ik... Wij verwachten nu ons derde kindje en zijn zo enorm blij deze keer spontaan zwanger te zijn geworden... Bij ons tweede kindje hebben we hulp gehad van het ziekenhuis... Voelt wel weer erg onzeker die eerste periode, zal blij zijn als de 12 weken goed verlopen verder... Heb namelijk wel bruine afscheiding gehad en roze slijm.... |Dat maakt toch onzker en alles is nog zo enorm pril denk ik.. Ik weet namelijk niet wanneer ik een eisprong heb gehad... Groetjes en suc6 allemaal Catheleine
Helaas lijkt het hier nu toch goed mis te gaan, al dagen rose afscheiding en sinds gisteren nachte helder rood bloedverlies... Geen krampen gehad wel buikpijn, die is nu overigens wel weg... Maak me erg veel zorgen, en voel me onzeker.. zet het door of niet.. Catheleine
Ik hoop het inderdaad ook maar de moed zakt me wel in de schoenen... Bedankt voor je felicitatie Catheleine