Hey dames, ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Ik ben ook zwanger van de 1e, voel me redelijk goed... last van steekjes in me buik en misselijk en kan de hele dag door wel eten en me (.) (.) doen zeer. Maandag gaan we voor de 1e echo vind het super spannend Groetjes Kelly
Hoi allemaal! Ik weet ook sinds gisteren dat ik zwanger ben..Ook van de eerste..slaap alleen erg slecht, althans, vroeg wakker steeds en niet meer kunnen slapen..en trek in gezonde dingen! haha..dus dat is beter!!
ik heb juist trek in hele ongezonde dingen... en slapen doe ik ook slecht ben ook vroeg wakker en daarna kan ik niet meer slapen. Vanochtend 1e echo gehad, hartstikke leuk en onwerkelijk, dat het beweegt en het hartje klopt terwijl je daar nog helemaal niets van voelt. Wel weer een stukje bevestiging dat het echt gaat gebeuren!!
GEFELICITEERD ALLEMAAL!!! Kelly heb jij al een echo gehad? Dat is toch best vroeg? Of had dat een speciale reden? x Anne
Hoi Anne, ik heb de eerste echo gehad. Maandag 4 mei. Alles was goed was heel raar om te zien omdat je nog helemaal niks voelt van binnen. De echo had geen speciale reden, maar 5 mei gingen we een week op vakantie dus de verloskundige wilde dat ik voor die tijd bij haar kwam en daarvoor ook een echo liet maken. X Kelly
gefeliciteerd MissesQ, geniet ervan! =D> dit is ook mijn eerste, en net als jou totaal onverwacht maar erg welkom! echt heel spannend allemaal!
en kelly, ik heb hetzelfde hoor, moeite met naar bed gaan,vroeg eruit. en ook lekkere gezonde dingen eten. maar ook popcorn #-o
hey meiden. ook ik ben zwanger. van de eerst ben erg blij . soms last va misselijk heid en soms heel erg zinin wat lekker voor al in slaatjes. jammie