We konden het amper geloven. Vier testen met een lichte streep en uit eindelijk toch een poging gedaan met cb test en daar stond in het venster: zwanger 1-2, het is dus nog pril dus hoop dat alles goed blijft gaan. Nu komt uitdaging twee, me mond houden. Ben natuurljk pas ongeveer 4 weken dus wil wachten tot 8 weken om het onze ouders te vertellen en met twaalf weken de rest pas. Duurt allemaal nog zo lang. En wanneer vertel ik het op me werk?
Hoi, spannend allemaal heh? Ik ben nu ook bijna vier week. Ik heb gisteren en vanmorgen getest en allebeide keren licht streepje. Ik heb het mijn zus al verteld, maar die vertel ik ook altijd alles. Voor de rest houden we het ook nog even stil. Maar dat is wel lastig!!
Gefeliciteerd! Ik heb het mijn ouders net verteld en zijn ouders krijgen het over twee weken te horen. We willen dat persoonlijk doen, en over twee weken gaan we er pas heen op bezoek. Mijn werk... ik stel het zo lang mogelijk uit.
hallo dames, ik mag mezelf melden,haha.ik ben(heb gisteravond getest met cb,en gaf aan 1-2)denk ik voorzichtig 4 weken en 3 dagen ongeveer zwanger. ik vind het wel ontzettend spannend met die lichte krampjes enzo maar ben wel ontzettend blij.zo gewenst!!!!hoop dat t allemaal goed gaat verlopen.