Absoluut bijzonder, ik heb al 2 enorm grote wondertjes en hopelijk komt dit wondertje erbij! Allemaal van dezelfde papa. Zoals wij zeiden: uit liefde gemaakt!
En helaas kent Papa zijn meisjes niet en zijn meisjes kennen Papa niet: alhoewel, ik weet zeker dat ze elkaar kennen, maar het was nog veel mooier geweest als hij hier was. Gelukkig hebben ze elkaar en hebben we het vaak over Papa. Ik ben gezegend Deze kans wederom te mogen krijgen en hoop van harte dat deze zwangerschap goed gaat en de meisjes grote zus mogen worden en wij opnieuw papa en mama.
Voor de mensen die het verhaal niet kennen: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/361929-na-3-jaar-ivf-zwanger-ineens-komt-man-overlijden.html
Oh wauw wat een fantastisch nieuws! Ik heb eerder je verhaal al met een brok in mijn keel gelezen, dus dit is een super vervolg! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.
Heel bijzonder en wonderlijk dat het zo kan echt super gefeliciteerd. Het zal wel dubbel voelen denk ik? Iniedergeval een mooie en goede zwangerschap gewenst. ❤
Oh meid, wat een prachtig nieuws! Ik volg je verhaal al vanaf dat ik hier voor het eerst kwam kijken, je was toen zwanger van de eerste en wij waren net begonnen. Toen ik het nieuws van je tweede las was ik zelf zwanger van mijn eerste, wat prachtig vond ik het dat jullie op deze manier jullie gezin konden uitbreiden! Nu doen de hormonen hun werk ook bij mij weer, ik zit met tranen in mijn ogen dit berichtje te tikken. Wat prachtig dat jullie meiden grote zus worden. Ik heb enorm veel respect voor de kracht die je uitstraalt en voor de manier waarop papa deel uitmaakt van het leven van jullie kids. Ik blijf je volgen op de achtergrond en wens je een goede zwangerschap toe!
Wauw meid! Hoe bijzonder is dit zeg! Ik hoop dat alles goed maggaanen wens je een super zwangerschap toe
Van harte gefeliciteerd!!Wat bijzonder een derde kindje...Heb heel veel bewondering voor je!!Een hele fijne zwangerschap!! En wat super leuk voor de meiden om grote zus te worden!!