Ja hoor ik mag me hier ook weer melden, wij zijn zwanger van ons 2e wondertje!!! Nu tussen de 3 en 4 weken.. Dus nog heel kort. Het was niet gepland, maar zeer zeker wel welkom!!! En we waren er natuurlijk zelf bij Mijn zoontje is nu een half jaar en heb eigenlijk altijd geroepen ik wil heel graag nog zo'n wondertje! Ik vind het zo bijzonder en leuk allemaal, maar nu het echt zo is kan ik het haast nog niet geloven en ben ik eigenlijk ook wel erg bang.....! Waarvoor????? Geen idee eigenlijk??? Ben bang dat ik mn zoontje niet meer genoeg aandacht kan geven en dat hij dit merkt en hoe de omgeving gaat reageren etc.... Er spoken allerlei dingen door mn hoofd en waarom? Hebben meer meidens hetzelfde? Mn man wilde liever wachten, maar nu het zo is vind hij het helemaal geweldig, nog leuker als mij lijkt wel.... Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het geweldig en hoop dat het goed mag gaan, maar vind het gewoon eng...hihi Nou heel verhaal haha.
hey meis, allereerst van harte met je zwangerschap!! toppie hoor. Ik ben ook weer zwanger en ons mannetje is net 9 maanden jong. de reacties van anderen waren helaas niet zoals ik gehoopt had. voornamelijk komt er eerst : oh..wat snel...ist gepland?..blabla en dan nog eens oh ja gefeliciteerd. en waar er bij de eerste wel 10 kaartjes met felicitaties op de vensterbank stonden, staat er nu maar 1. tja ik vind t erg naar hoor hoe anderen soms reageren, in het begin begon ik zelfs te twijfelen of ik wel blij moest zijn. nu heb ik er genoeg van, wij kiezen voor een wondertje erbij, en ja wij willen het graag snel op elkaar en we mogen heel blij zijn dat het ons gegund is. dus laat iedereen maar denken wat ze willen, wij genieten. dus lekker genieten meid en je hebt echt nog genoeg liefde over voor het tweede wonder en je mannetje zal er geen last van hebben. jij misschien wel met tillen zodra je dikker wordt maar ach, er zitten voor en nadelen aan toch? groetjess fontana :
van harte met jullie zwangerschap, wat een geweldig nieuws. En dan is het maar vlot, alleen maar hartstikke leuk en ook fijn dat je zo snel zwanger bent. Hoop dat alles goed mag gaan. En met die aandacht komt het goed, dat wordt prima geregeld door moeder natuur, ik was daar ook heel bang voor. Ik was heel bang dat ik te weinig liefde voor 2 kinderen zou hebben, dat was zodra ik een paar weken zwanger was al helemaal aan het veranderen en na de geboorte was ik gewoon verliefd op 2 kinderen. En nog.
@ Fontana: Ohh vervelend altijd he die reacties, stiekum ben ik daar ook een beetje bang voor! En idd ook voor of mijn mannetje wel genoeg aandacht blijft krijgen etc!!!! Maar zal vast wel helemaal goed komen! Jij ook nog gefeliciteerd meid! Lekker genieten! Hoe lang ben je nu zwanger? Kan je banner niet goed lezen.... @Mizzy: Ben zeker blij dat wij het geluk hebben dat we zo snel zwanger zijn!!! Ja ben benieuwd hoe moeder natuur dat allemaal gaat regelen hihi Ik weet gewoon ook ff niet wat ik allemaal moet regelen voor straks, dubbele kinderwagen? etc, is wel heeeeeel vroeg, maar goed het spookt nu al door mn hoofd! haha
Joepie ook wij zijn zwanger! We zijn helemaal gelukkig. Hopen dat dit wondertje zich goed vast blijft houden. Liefs Belly34
@ ccwomen: Gefeliciteerd!!! klinkt bekend trouwens dat je het heel graag wilt maar dat het wel spannend is Mn oudste is nu 9 en de jongste 5 maandjes. N heel groot leeftijdsverschil dus en nu is nr 3 onderweg... Echt het tegenovergestelde dus Zie trouwens wel aardig wat meiden die zwanger zijn van een 2e 3e 4e etc terwijl de jongste nog erg jong is. Mischien een idee om er een clubje voor te starten om lekker te kletsen over waar je allemaal tegenaan loopt, over nadenkt en wat allemaal nodig is etc? Geniet er lekker van!!! Liefs mij
Heb het maar gelijk even gedaan http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/bijna-mama-s-kindjes-heel-weinig-leeftijdsverschil.html Liefs mij
Meid, ken je me nog? hihi das lang geleden! En ik mag je felicitereren zie ik! Wat onwijs gaaf!!!! Ben wel beetje jaloers hoor... Wij zijn het nog niet aan het proberen, waarschijnlijk als Mauro een jaartje is gaan we er weer voor. Meid geniet lekker van je zwangerschap! xx
Uhhh nee geloof het niet....sorry! Help me even Maar bedankt hoor! Ben al helemaal aan het idee gewend dat we er een wondertje bij krijgen! Als alles goed mag gaan natuurlijk!!!!! Ohh nou nog even wachten voor jullie dan voor je het weet is Mauro een jaar! hihi xxx
@ Nina Wat een super lekker ventje zeg je zoontje!!! Dit is ons zoontje! Zal even een fototje plaatsen van onze trots!!!
Hi meiden, laat iedereen an buitenaf maar praten, als jullie er gelukkig mee zijn en jullie, dat is och het belangrijkste. Mensen hebben toch altijd wel wat te lullen hihi. We genieten gewoon van deze heerlijke wonders! Liefs Belly34