hallo, ik ben net 18 geworden en gister posi getst we zijn echt super blij! ons zoontje van bijna 2 snapt er alleen nog maar niets van!! wie is er nog meer net zwanger en hoelang wachten jullie het met vertellen! ik zou het het lieftst van de daken schreeuwen maar ik weet dat dat niet verstandig is!!
Gefeliciteerd, geniet er lekker van meis, en je zoontje begrijpt het op ten duur wel dat er een brusje onderweg is
Super gefeliciteerd. Begrijpelijk dat je het wel van de daken wilt schreeuwen....nog even geduld!! Leuk ook voor je zoontje een broertje of zusje erbij
Gefeliciteerd!!! Wanneer je het gaat vertellen, is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken Wij hebben ervoor gekozen en vrijwel meteen aan onze ouders en broers en zussen te vertellen en na een week of 10 wist iedereen het wel zo'n beetje.
oke! jah ik wil het nog niet tegen iedereen vertellen maar mijn ouders en schoonouders denk ik wel want ik ben dagelijks bij men moeder en er hangt nu steeds zon gespannen sfeer ik geloof dat ze al wel iets door heeft maar weet het ook niet