Hi meiden, het is een feit, vanochtend stond het zwart op wit: ZWANGER!! Zal een lastige zwangerschap worden maar ga er zoveel meer van genieten! Onze vorige zwangerschap heb ik met 23 weken moeten bevallen van ons zoontje vanwege zware zwangerschapsvergiftiging. Heel zwaar allemaal en hoop dat dit kindje ons wat nieuw geluk kan schenken en bij ons blijft! Zo onwerkelijk allemaal nog.. Maar ben wel echt mega blij! Ma 20 aug een vroege echo, ben heel zenuwachtig! Geniet ervan meiden en voor de meiden die bezig zijn met zwanger worden: hoop dat jullie snel op roze mogen!
Gefeliciteerd! Volgens mij is het niet per definitie zo dat je bij deze zwangerschap ook weer zwangerschapsvergiftiging krijgt. Ik duim voor een gezond kindje voor je!
Dank jullie wel!!! Heel lief! Helaas is onze kans wel groot dat ik het nog eens krijg, maar heb met vl afgesproken dat we het wel gehad hebben voor de rest van ons leven . Hopen dat dit kleintje dat ook vind hihi.
Van harte!! En wat zal dit een spannende zwangerschap worden! Tjonge. Hoop dat dit keer alles goed zal mogen gaan!!
GEFELICITEERD!!! Wat spannend allemaal. Maar het gaat vast helemaal goedkomen. Jullie uk heeft een hele mooie beschermengel bij zich. Heel veel succes, sterkte en hopelijk toch een beetje een mooie zwangerschap! Liefs
Dank jullie wel!! Komt ook vast allemaal goed! Heb nog geen symptomen, dus helemaal prima! Denk dat volgende week deze wel komen opdraven, maar ook helemaal prima! Als dit kleintje maar bij mama blijft zitten en dan geniet ik zeker!!
Gefeliciteerd!! Mijn laatste zwangerschap is met 17 weken misgegaan. Ben nu weer net 5 weken zwanger, en durf er nog niet echt ervan genieten.