Zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Corien, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corien

Corien Lid

8 dec 2011
    52
    0
    0
    Afgelopen weekend test gedaan, en tot onze grote verbazing was de test positief. Het is nog niet te bevatten..

Het lijkt of ik verschrikkelijk last van maagzuur heb..klinkt dit bekend bij iemand.?mijn maag zit in m'n keel en het lijkt of ik elke keer mijn eten weer in m'n mond heb
    Ook met vlagen erg misselijk en begin van de week erg last van hoofdpijn, ook gevoelige borsten, dus ik moet het eigenlijk wel gaan geloven.. Ben alleen niet 's ochtend misselijk, maar meer 'savonds en eind van de middag.hoe is dat bij jullie? Ook buikpijn af en toe, maar begreep dat dat erbij hoort...

Ben zo blij..maar vind het ook eng..

Naja, ik blijf in goed vertrouwen! Hoor graag jullie ervaringen rond de eerste we(e)k(en).
    4jan eerste echo..ben benieuwd!

Groetjes

2. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid!
    Hoelang nu? Of weet je dat niet?
    Maagzuur is een symptoom ja....

3. Corien

Corien Lid

8 dec 2011
    52
    0
    0
    5 weken. Nog erg pril, maar het is er wel in ieder geval! De kleine is echt zo welkom!hoop dat alles goed blijft aan..
    Had jij ook zo'n last van maagzuur.?
    Jijook gefeliciteerd natuurlijk! Hoe voel jij je?

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Nee niet echt last van maagzuur! Wel een soort prop in m'n keel alsof ik helemaal vol zit. Geen eetlust.
    Verder lijkt het af en toe of ik menstruatie krampjes heb, terwijl ik daar normaal nooit last van heb.
    Vandaag achter gekomen en dus 4 weken zwanger.
    Vanaf wanneer moet je de verloskundige bellen dan? En moet dat niet eerst via huisarts? Heb echt geen ideeeeee.

Kleine bij ons ook super welkom, maar zo eng of het goed gaat haha, stom hè dat je na zon mooi en bijzonder bericht zulke gevoelens krijgt....

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    gefeliciteerd! hier ook geen last van maagzuur, alleen moe en soms koud.. ook vannacht erg zere borsten/tepels gehad niet fijn maar ja hoort erbij..:D
    hoelang ben je nu zwanger? oehh spannend dus in het nieuwe jaar de echo!.

7. LostMemories94

21 nov 2011
    43
    0
    0
    Scholiere SAW MZ Niveau 4
    Vries
    Gefeliciteerd.!!
    wat super voor jullie.!!
    :D echt top.!!

Deel Deze Pagina