Bij mijn zoontje hebben we er 3 jaar over gedaan uiteindelijk via mmm zwanger geraakt. Ik heb Pcos dus ging niet zo makkelijk. Voor hem ook nog 2 miskramen gehad. Na mijn zoontje 3 maanden (nog niet eens) aan de pil geweest en vorige maand een positieve test. Dit voelden alleen niet goed en helaas liep het verkeerd. Mijn derde miskraam dus. Afgelopen dinsdag toch maar getest want ik liep overtijd. Naja ik verwachte mijn eerste menstruatie na de miskraam maar tot mijn verbazing twee streepjes. En vandaag nog een keer getest en nu een knal test!! Voor de tweede keer dus spontaan zwanger!! Jeeeeeeeh we kunnen het wel van de daken schreeuwen. 14 september eerste echo. Het is nog even gissen hoe lang ik zwanger ben zelf denk ik zoals mijn banner is maar het kan ook iets korter of langer zijn (korter denk ik niet aan de hand van mijn testen eigenlijk) En wat ook bijzonder is bij de eerste miskramen was ik ook gelijk weer zwanger (alleen wel met een menstruatie er tussen) en nu na de derde miskraam ook weer alleen nu zonder menstruatie. Wat is een vrouwelijk lichaam dus gek!