Helemaal in de stress

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Natje87, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou k had dus 19 april een paar goeie positieve testen.. vanmorgen dacht ik doe nog is 1tje om te kijken.. had al geplast vanmorgen!! Dus daarna met een klein plasje een testje gewaagd .. en super licht streepje.. is toch raar ? Zal foto er by voegen ..maar word je hcg minder in je 2e kleine plasje of wat.. had nu toch wel een knaltest verwacht.. ga zo naar de dokter iig .. want voel me al niet helemaal zwanger , en had nu ondertussen toch al wel meer hcg moeten hebben? 28e pas NOD ! Heb 8dpo getest.. maar toch HELP .

Bijgevoegde bestanden:

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik denk het ook , maar ik zou een bloedtest doen dan weet je zeker of je waardes goed zijn , is dit je eerste zwangerschap?

Grtjs

3. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    - niet eerste urine 's ochtends geeft bij de meeste mensen (incl. mijzelf) lichtere streepjes, geen drama dus. Dit is minder geconcentreerd dus inderdaad minder hcg.
    - begrijp ik het goed en zit je een week voor NOD? Dan is dit echt een extreem duidelijke test. Ik had zoiets pas 2 dagen na NOD. Knaltest had ik pas een week na NOD.

Kortom, klinkt voor mij alsof je geen enkele reden hebt om te stressen. Als je over een dag of 3 nog eens test zal je streepje vast duidelijker zijn.

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Je zit pas 7 dagen voor NOD? Vind ik al raar dat je positief KAN testen..
    had je hiervoor dan een duidelijk test of?

5. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Ja zulke testen had ik ook pas rond mijn nod dag en echt week erna pas knal test

Volgens mij ben je dan langer zwanger of heb je verkeerd berekend

Zou even om een echo vragen desnoods echo bureau

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik las in een ander topic dat je een korte en lichte menstruatie hebt gehad, denk eerlijk gezegd dat dat een innestelingsbloeding was, want 1 week voor nod zo duidelijk testen kan haast niet. Denk dat je al 7 weken zwanger bent eigenlijk, zou de verloskundige bellen en om een echo vragen ;)

7. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zit zo dat ik vorige menstruatie 1dag ong was.. dus wie weet?? Snap er ook niks van hoor. Kan je gwn ergens by een echocentr nu al echos maken??

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Als dit een week voor je NOD is, dan is deze test wel erg duidelijk hoor! Ik had zo'n streepje 2 dagen ervoor. Zoals de meesten hier zeggen, denk ik ook dat je al langer zwanger bent. Er zijn bureau's waar je nu op eigen kosten een echo kan laten maken, maar je ziet pas het hartje pas kloppen na 5 weken dacht ik

9. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar hier in vlissingen kan je pas vanaf 7/8 weken.. en langer zwanger ? Waarom geeft cb dn 1-2weken aan? Is toch ook vaag dan ? Pfffff wat een gedoe toch he zo onzeker zijn

10. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Dan zou ik de verloskundige bellen en het voorleggen! Misschien krijg je dan wel eerder een echo. Niks aan nee als je zo onzeker bent

11. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus vanmorgen nog een x een test ! Negatief ! Ha gebeld mocht daar testen ook negatief ? ze zei nog net niet dat ik het verzonnen had .. hoe kan dit dan?????? Helemaal in de war nu hoor .

12. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dan ben ik bang dat je toch een vroege miskraam hebt . Je hebt eigenlijk ook te vroeg getest daardoor zeggen ze dus niet eerder testen dan je nod omdat het nog altijd mis kan gaan ..

Ik hoop dat het anders is bij jou maar ben bang van niet sterkte

Liefs

13. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net gebeld door ha dat het toch licht positief was.. 😳 nouja ga maar uit van het ergste dan

14. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ze adviseren natuurlijk niet voor niets pas te testen op je NOD omdat het heel vaak raak is maar juist in die eerste paar dagen nog fout gaat. Vaak weet je dus niet eens dat je 'even' zwanger bent geweest als je gewoon op je NOD test. Ik denk dat als je naar de huisarts gaat ze nog geen bloedtest doen en je moet wachten tot je NOD. Het hartje kun je pas zien kloppen met 7 weken....... Ik snap dat je het heel graag wil weten echt waar! Ik heb zelf een dag na NOD getest en drie dagen later had ik bloedtest in het ziekenhuis dat doen ze gewoon niet eerder. Met 7 weken eerste echo dan kun je het hartje zien kloppen eerder vaak nog net niet.

Ik hoop natuurlijk dat het raak is en raak blijft en je een mooie zwangerschap hebt.

15. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik zie nu pas dat je een negatieve test had vanmorgen..... wat verdrietig. Ik ben al even bezig geweest met zwanger worden en ik heb nooit voor mijn NOD getest gewoon uit zelfbescherming het is een dubbele teleurstelling nu je weet dat er wel iets gaande was.

Dikke knuffel en ik hoop dat het volgende maand raak is!

16. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat en wanneer moet ik dan verwachten te gaan bloeden hoelang kan zoiets duren? . nu liever dat het eruit komt dan toch hopen nog zwanger te zijn..want dan kunnen we vooor de volgende ronde..

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Aangezien je voor NOD getest hebt wordt je gewoon ongesteld als het niet raak blijkt te zijn.

18. Natje87

Natje87 Lid

7 aug 2010
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh okeee ..dank je wel😊.

19. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wanneer je een zwangerschaps test gebruikt, kun je voor jezelf ook al is het heel moeilijk, het beste ochtend urine gebruiken. Hier zit het meest HCG in. Dus als je het een paar uurtjes later doet, en je heb al geplast zit er minder HCG in, dus dan zal het streepje ook lichter zijn.

Maar als dit voor je NOD is dan vind ik dit wel heeeeeel duidelijk! ;)

Deel Deze Pagina