Superrrrrr gefeliciteerd!!!! Echt helemaal top. Geniet ervan!! Met of zonder poespas zwanger geworden?
Joepie gefeliciteerd!!! Ik ben ook uitgerekend in juni 2015 (fingers crossend) en ik heb een clubje ontdekt bij 'clubs' uitgerekend in juni 2015, misschien vind je het ook leuk om mee te kletsen? Er kletsen al 10 vrouwen mee en we zitten allemaal in dezelfde fase
Proficiat! Ik zie dat je pas een HSG hebt gehad . Ik weet natuurlijk niet of dat de oorzaak is maar ik was ook toevallig precies na 2 jaar vlak na een HSG toch nog spontaan zwanger geworden. Geniet van je zwangerschap!
Gefelciteerd!!! Je krijgt dus een prachtig zomerkindje! Bewaar de foto's van je zwangerschapstest heeeeel goed, die gaan je nog heel dierbaar worden na de bevalling
Wat superrrrrrr wat fantastisch!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Genieten jullie ervan!! Dubbel en dwars verdiend
Wat een lieve reacties! Ik word er gewoon emotioneel van Uiteindelijk ben ik inderdaad zonder behandelingen zwanger geworden. We zouden anders in februari starten met IUI. Maar nu de eerste "benutte" ronde na HSG is het raak!! Dus misschien heeft het nut gehad om de boel even flink door te spoelen