Hai, Na een miskraam en 3 jaar ivf enige jaren geleden. Blijk ik nu helemaal spontaan 4,5 week zwanger te zijn. Mijn huidige vriend kwam met het idee een test te doen... Ik hoor mezelf nog zeggen, zal wel aan het begin van de overgang zitten. Nee dus, ik ben 40 jaar, dus niet de jongste, maar wel ontzettend blij dat het ons nog gegund is. Als alles goed gaat ben ik 28 november uitgerekend
Wauw, wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Wat maakt het uit dat je 40 bent?! Het kindje is heel erg gewenst en dat is het belangrijkste. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en straks een prachtig kindje in je armen mag houden. Heel veel geluk gewenst!
Wauw! wat super! Gefeliciteerd! hier ook onverwacht zwanger maar zo blij! Hoe was het toen je je positieve test zag? Wij waren echt compleet in shock! Wel meteen gewenst alleen zo echt niet verwacht! Moet er nog steeds aan wennen! Elke keer als ik het aan iemand vertel denk ik het is toch wel echt waar! ? Ook al heb ik al drie keer een echo gehad! 😂
Hier ook allebei in shock. Vriend moet er wel echt even aan wennen, die hadden het totaal niet verwacht. Ik ben direct na de shock van de 1ste test naar de drogist gereden voor een tweede.. Ik geloofde er niks van, maar ook nummer twee knalde eraf..
Wauw! wat spannend zeg! Krijg je nu ook vlot een echo misschien omdat je eerder in de medische molen zat? Of moet je wachten? Hoe voel je je? Is het jullie eerste kindje? We zijn inmiddels alweer 13 weken onderweg. Misselijkheid is gelukkig een beetje weg. Ik had zo'n clear blue met zwanger of niet zwanger. Ik dacht weet ik meteen hoe het zit .. nou die was duidelijk. Binnen 1 minuut! Had echt het andere verwacht! Vind het echt een cadeautje!
Nee, ik moet de afspraak met de vk nog maken. Het probleem lag bij mijn ex partner.. ik heb uiteraard ook alle onderzoeken gehad, dat was allemaal perfect. Heb altijd de klok gelijk kunnen zetten wat menstruatie. .behalve de laatste maanden. Wil eigenlijk het liefst gewoon via de vk. Mocht gynaecoloog nodig zijn dan merken we het wel. Ben nu bijna 5 weken, voel me prima, alleen heel moe, vroeg wakker, ontploffen borsten en hele koude handen en voeten. Dus gewoon lekker genieten, vanmiddag een piepklein truitje gekocht.