Overspannen en toch zwanger in ronde 2!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Elfje11, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi allemaal!

Ook ik ben zwanger! Ontzettend blij want ik had het helemaal niet verwacht! Ik ben op dit moment overspannen dus hield rekening met verminderde vruchtbaarheid!

Het is nog wel heeeel pril (3w5d), dus ik hoop dat ons kindje lekker blijft plakken!

Zijn er hier dames die voor hun Nod hebben getest en waabij het gewoon allemaal goed is gegaan?

Nou ik ga in ieder geval zo goed mogelijk voor mezelf zorgen en zo min mogelijk stressen.

Liefs Elfje11

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

3. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Dankjewel :)

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Gefeliciteerd! :) En wat fijn dat het al zo snel raak is!!!

Wat ik me afvraag: hoe zie je de komende tijd, nu je overspannen bent? Heb je het gevoel dat je het erbij kunt hebben, de zwangerschap en vooral straks een kindje?

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!!!!! Ik heb ook 4 dagen voor NOD posi getest, ukkie zit nog steeds lekker warm!!!! Geniet ervan! , ik hoop dat je het goed kunt verwerken omdat je overspannen bent. Je kunt altijd op het forum terecht voor raad.

7. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Dat is super snel zeg! Gefeliciteerd!

8. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Goede vraag hoor :)
    Ik vind het soms nogal lastig om voor mijzelf mijn grenzen in de gaten te houden en loop vaak net een stapje harder voor een ander dan eigenlijk goed is... Maar nu heb ik een nog betere reden om wel naar mijn lijf te luisteren, dus ik heb zelfs het idee dat dit de beste timinig is die je maar kunt hebben! :D

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd Elfje11!!

Idd nu heb je een dubbele reden om goed naar je lichaam te luisteren. Veel rusten en gezond eten!! Geniet ervan!

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou, dan hoop ik dat je echt van de komende tijd kan genieten en lekker tot rust zult komen!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik heb ook 4 dagen voor NOD posi getest en beebje is goed blijven plakken.
    Geen bij de vk straks aan dat je overspannen bent, dan kunnen ze je in de gaten houden.

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    van harte gefeliciteerd met jullie wondertje.
    geniet er lekker van meid komt helemaal goed.
    groetjes en liefs joyce

13. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Dames, bedankt voor de lieve reacties :)
    Ik moet zeggen dat ik me op dit moment meer ontspannen voel dan voordat ik wist dat ik zwanger was! Het geeft ook rust om te weten dat zwanger worden in ieder geval lukt (nog daargelaten of het dan ook goed gaat of niet), bij mij in de familie zitten namelijk vruchtbaarheidsproblemen, dus daar heb ik wel sterk rekening mee gehouden en ook stress van gehad!

Morgen is mijn eigenlijke NOD en dit heb ik tot nu toe getest (ook nog een paar andere tussendoor, testverslaafd, maar dit is steeds 's ochtends en met een k2v5 test...)

14. mlis

mlis Niet meer actief

hoi elfje, gefeliciteerd.. ik teste 7 a 8 dpo al positief en ben ondertussen 16,4 weken..dus ja alles is mogelijk..:D

15. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    super meid,
    je ziet het streepje steeds donkerder worden lekker gevoel he hihi
    en kan me wel voorstellen dat je je nu wat meer ontspannen dan gespannen voelt lekker genieten en je rust nemen dan komt alles goed.
    nogmaals gefeliciteerd!!! groetjes en liefs joyce

16. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Wauw, dat is vroeg zeg! Dan heb je zeker een vroege innesteling gehad of niet?

Ik heb net even een digitale clear blue gedaan (jaja, echt testverslaafd, ik weet het, maar het is zo leuk steeds die bevestiging) en die geeft bij mij nog 1-2 weken aan net als vrijdag. Ik heb er nog 1tje liggen, ik hoop dat die vrijdag ofzo 2-3 weken aangeeft ;)

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Probeer jezelf niet onzeker te maken met al die testjes he?!
    Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het een beetje los te laten.

18. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi suus,

Oh, maar ik maak me niet zo druk om die testjes hoor :) Doe het eigenlijk puur omdat ik het zo leuk vind dat er steeds een tweede streepje verschijnt! Zie het maar als een tijdelijke hobby ;)

Liefs Elfje.

19. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi allemaal :)

Vandaag te horen gekregen dat ik een vaste aanstelling krijg voor onbepaalde tijd bij mijn werkgever waar ik het ont-zet-tend naar mijn zin heb, maar waar er wel mensen uitmoeten vanwege bezuinigingen (doorgevoerd door de regering...)
    Dus ik ben super opgelucht en blij!

En vandaag weer een iets donkerder testje, kijk maar:

Deel Deze Pagina