zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door evita26, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    #1 evita26, 6 jan 2012
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
    Hoi allemaal
    Bij deze wil ik ook even laten dat ik weer zwanger ben
    ben zo super blij ma aan de anderkant ook weer bang want heb in nov een miskraam gehad.
    Ma gelukkig mag ik 30 jan naar de vk voor een echo..
    Dus hopen dat alles goed zit en blijft zitten.

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd!! Probeer ervan te genieten! Ookal is het makkelijker gezegt dan gedaan met een miskraam in je achterhoofd! Ik heb maandag mn eerste echo, hopelijk geeft dat wat meer rust..

3. annacarina2009

4 jan 2012
    12
    0
    0
    huismoeder
    drenthe
    Gefeliciteerd , en zoals anneke82 al zei probeer te genieten het is ontiegelijk moeilijk want ik heb in mei een miskraam gehad en ben gisteren bij de gynaecoloog geweest en alles was goed we hebben het hartje horen kloppen zo blij dat we waren maar toch elke dag ben ik weer bang wil er niet aan denken en gewoon geniet maar dat is zo moeilijk en ja tuurlijk genieten we ook wel maar toch in me achterhoofd ben ik er wel mee bezig .
    Maar meiden we gaan er vanuit dat het bij ons alle drie goed gaat komen

4. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    gefeliciteerd ook hier iemand die na de miskraam zwanger is en steeds bang is:S maar idd we kunnen beter gaan genieten is beter voor de beebies

5. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Ja ik ga der cker van PROBEREN te genieten ma toch bij het minste geringste ren ik tog na de wc haha en het komt bij ons allemaal wel goed.
    Daar gaan we gewoon van uit....en anneke veel suc6 maandag bij je echo...

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd geniet er van.

7. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
    Ik weet ook sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben, vorig jaar 2 miskramen gehad, 1 in juli en 1 in oktober....Het is heel dubbel ben nog echt heel sceptisch merk ik, ik geloof het pas als ik een kloppend hartje heb gezien!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Blijft doodeng idd..

ik heb 5 missed abortions gehad en blijf het eng vinden..ook na 4 goede echos, na de termijn echo waarbij het kindje weer 3 dagen vooruit is gezet...

Op dat moment kan ik genieten, die dag kan ik genieten, en dan gaat het weer snel bergafwaarts..

Ben ook bang dat dit heel de zw zal blijven..

9. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Ook ik heb in september een miskraam gehad.
    Ik vind het heellastig om deze dgn door te komen op het moment. Heb erg last van mijn buik en beetje in de rug, net als met de msikraam. Lastig om mijn gedachten erbij te houden...

Hopelijk zijn we straks allemaal trots op onze bolle buikjes ;)

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

gefeliciteerd:D

11. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    #11 evita26, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    Voor alle dames Die hebben reageerd dank je wel !!
    En ook allemaal gefeliciteerd!!!
    @ chantalchannie
    Ik weet precies wat je bedoel ik heb t zelfde als jou nu beetje rugpijn en me buik doet vreemd me darmen rommelen heel erg maar het hoort er bij he en veel honger
    Ff een vraagjuh wnr ben je uitgerekend volgens mij schelen wij nie zo veel ...
    @ fleur79
    Ik weet wat je bedoelt ik geloof t pas ook egt als ik een echo heb gehad nog 3 weekies wachte en dan weet ik t
    @ukoldaatje
    Zo das wel minder 5 miskraamen ik zelf heb er 2 gehad en ben bang bij elk pijntje dat ik voel.maar zolang we niet bloedden etc gaan we er van uit dat alles hier blijft plakken

12. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Ik mag 23 januari naar de gyn voor een echo, aangezien m'n miskramen vorig jaar stelde hij zelf voor om bij de volgende zwangerschap (nu dus) een echo te laten maken puur voor de geruststelling, ben ik wel heel blij mee!

13. @ evita, heb vandaag mijn stoel anders gezet, en aangezien ik wat vezelrijke producten heb gegeten, daar wat verlichting zeg maar en een legging aan, vandaag lijkt het beter te gaan... Ga morgen lactulose kopen en hopelijk lost dat wat op ...
    Ik denk dat ik 8 sept uitgerekend ben, jij?

Hier ook ech op 23 januari... Kan niet wachten!

14. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    @chantalchannie
    Hoe ik t heb berekend ben ik op 9sep uitgeteld ma ik weet t pas cker 30 jan
    Want dan heb ik een echo vanwege mijn miskraamen.ik Las dat je ook een zoontje had uit 2008 das egt toevallig ik namelijk ook.
    Ik hoop voor je dat t wat helpt Die lactulose.

@fleur oke gelukkig zon echo geeft je heel veel geruststelling althans bij mij wel laat je wel even weten Hoe t was ?
    Hoe voelen jullie je eigelijk last van kwaaltjes?
    Hiero eigelijk niks voel me prima ma wat me wel een beetje zorgen maakt is dat me borsten niet meer zon pijn doen en gevoelig zijn en toen ik nog niet ongi was had ik dat wel en nu nie meer .
    Op af en toe een beetje rugpijn en veel honger voel ik me goed.

15. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Nou ik ben afgelopen maandag geweest voor de 1e echo, en het zag er al erg goed uit, nog heel klein maar wel al hartje te zien, dus dat is wel al wat belovender dan bij vorige miskramen.......durven nu een klein betje blij te zijn, volg week woensdag mag ik weer komen voor een echo echt fijn hoor, hoe is het bij jullie?
    Ik heb trouwens ook een zoontje uit 2008, grappig zeg!

16. Hoi dames,

Ik heb afgelopen maandag een echo gehad.
    Ben precies 7 wkn. Het was idd allemaal heel ieniemienie, maar ook bij mij kon je het hartje goed zien en horen. Was een fantastisch geluid!

Ik over anderhalf week weer op 6 febr. :)

Fijn dat he echo ook goed is gegaan Fleur!! We zijn een stapje dichterbij. Merk ook dat ik al iets blij durf te zijn en er met mijn vriend meer over praat, over de voorbereidingen etc. Maar volgende echo is toch weer spannend, nietwaar?

17. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    sorry voor de late reactie
    maar helemaal super dames !! dat alles goed was
    ik moet vanmiddag om 1uur voor me echo hoop dat alles goed
    ja fleur das cker toevallig alle 3 een zoon uit 2008 toeval???

18. Succes, hopelijk word je net zo blij als wij ;)
    Laat je het even weten?

19. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    zuid holland
    hey hey
    nou had me echo gehad en was helemaal super!!!
    mooie hartslag en hij/zij zwom al rond was zo ontzettend lief om te zien ....dus ben helemaal blij:D:D:D
    13 feb krijg ik weer een echo om te kijken hoever ik nu precies ben..

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina